Spela lag mot lag i Left 4 Dead

Robot
Inaktiv
Spela lag mot lag i Left 4 Dead

Woot. bättre aldrig än sent. får se om det blir någon skillnad.

Medlem

Förtydliga tack! Man kan spela 4vs4 i versusläge sedan tidigare så vad är det som tillkommit nu?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Detta har ju funnits hela tiden?

Medlem

Bara jag som inte fattar nyheten? Ni menar alltså att man kan mötas survivors vs survivors? Annars ser jag inget nytt... >..<

Medlem

Jag är lite förvirrad också. så man spelar som helmesjo säger? två lag survivors "samtidigt" och ser vem som är bäst eller?

Medlem

Alltså - att man kan bestämma att man matchmakat kan möta kompletta lag, vilket det ej var tal om tidigare.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

intensivt"!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Hörredu Harpa, "Spela med fyra mot fyra" blir 5 mot 4 om man räknar lite på det, får du allt fixa.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Hörredu Harpa, "Spela med fyra mot fyra" blir 5 mot 4 om man räknar lite på det, får du allt fixa.

Hmpf.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Förstår inte heller vad detta handlar om...

Medlem

Man kan alltså va med 3 vänner och sen välja att joina med en annan specifik grupp med 4 pers som är vänner (förmodligen kollas steam friends).

Medlem

Jag lade till ett litet extrastycke med förenkling.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Alltså - att man kan bestämma att man matchmakat kan möta kompletta lag

Det där var det klumpigaste jag läst.

Medlem

Lag mot lag? CS med andra ord?

Medlem

Hur tröga är ni på en skala ?

Man kan som ett lag på 4 personer söka upp ett annat lag mot fyra personer och spela mot dessa istället för att behöva mekka till det manuellt. Okej ?

Medlem

Shit vad IQ nivån är låg.. säg att ni bara är trötta så jag slipper oroa mig för mänskligheten

Medlem
Skrivet av helmesjo:

Bara jag som inte fattar nyheten? Ni menar alltså att man kan mötas survivors vs survivors? Annars ser jag inget nytt... >..<

Jag tror dem menar att du och dina 3 kompisar an matchmaka (Altså få en jämn match) mot 4 andra spelare , som då altså ska vara ungefär lika bra ^^

Medlem

trodde att dom skulle göra så att man kunde lira fler mot fler

Medlem

Detta borde numera vara inkluderat i alla spel som är typ 2vs2 upp till 10vs10 lr vad som helst. Kommer ihåg själv hur grymt tråkigt detblev att spela l4d 4 polare på vent och möta motstånd, alla man mötte var ju trasiga utan någom som helst teamwork. Kanske värt att dra igång o spela lite igen:)

1
Skriv svar