GTA IV-tillägg på väg till pc?

Medlem
GTA IV-tillägg på väg till pc?

Hoppas:D

Medlem

det är bögtoni vi vill ha..

Medlem

Om jag läste det rätt nu så kommer det släppa en patch med game for windows som gör att vi får TLAD till PC via patchen? Eller blir det vi får köpa det?

Medlem

WOW!!! Sweet! Trodde aldrig detta skulle komma till PC!(Där det hör hemma!)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Inaktiv

Kan dom inte bara skippa Games for Windows Live så skulle jag köpa till dator istället för 360...

Inaktiv

Mycket fint!

WINDOWS, WINDOWS, WINDOWS, WINDOWS...! (från Steve Ballmer - sök på det)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Detta är båda glädjande besked och än så tråkigt. Jag har spelet redan till PS3 och hade hoppats på att DLC skulle komma något år efter det kommit till Xbox360. Sen att PC versionen får DLC visst det är super, men är inget stort fan av Games for Windows Live eller vad det heter, men jag har ändå funderat, blir nog köp av GTA IV till PC också.

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Äntligen. Det gjorde min dag. Som jag har längtat tillbaka till Liberty City. Inte velat köra det sen jag klarade första kampanjen. Kändes bara tomt och magin var borta liksom.

Inaktiv

Där ser man, varför skaffa 360 när deras såkallade exklusiva grejer hela tiden hamnar på pc.
lol.

Medlem

*Euforiskt yl.*


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Synd att det är så dålig FPS på PS3'an, kan de inte optimera för prestanda så originalet flyter bättre?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Predator.92:

Om jag läste det rätt nu så kommer det släppa en patch med game for windows som gör att vi får TLAD till PC via patchen? Eller blir det vi får köpa det?

Troligen får vi köpa det. Jag är lite rädd för att det är något fel som gör att dessa achievements syns (jag har själv sett de idag) men om TLatD släpps på PC kommer jag köpa det igen. Så värt det.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Failbox:

Där ser man, varför skaffa 360 när deras såkallade exklusiva grejer hela tiden hamnar på pc.
lol.

För alla har inte råd att köpa en dator som pallar med GTA4 till PC?

Medlem

bara Gta 4 kunde fungera funka igen:(

Medlem

Om GTA4+LAD+Bögtony kommer som ett paket så köper jag allt det tillsammans i stället, låter som en bättre deal.

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Failbox:

Där ser man, varför skaffa 360 när deras såkallade exklusiva grejer hela tiden hamnar på pc.
lol.

För alla har inte råd att köpa en dator som pallar med GTA4 till PC?

Man kanske kan skaffa sig ett jobb då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Man kanske kan skaffa sig ett jobb då?

Modigt av dig att klämma ur dig sådanna kommentarer i dessa tider.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

UNDERBART om det verkligen kommer. Men visst har man räknat man räknat med att det skulle komma..

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Hipshot:

Man kanske kan skaffa sig ett jobb då?

Modigt av dig att klämma ur dig sådanna kommentarer i dessa tider.

Sist säljer jag datorn.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Och så börjar ryktena...
Den som lever får se...:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Om GTA4+LAD+Bögtony kommer som ett paket så köper jag allt det tillsammans i stället, låter som en bättre deal.

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Failbox:

Där ser man, varför skaffa 360 när deras såkallade exklusiva grejer hela tiden hamnar på pc.
lol.

För alla har inte råd att köpa en dator som pallar med GTA4 till PC?

Man kanske kan skaffa sig ett jobb då?

Tror inte ens folk som har vettiga jobb har intresse av att slänga pärlor på svin genom att försöka få en sån dåligt optimerad titel att funka på sin dator.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Tror inte ens folk som har vettiga jobb har intresse av att slänga pärlor på svin genom att försöka få en sån dåligt optimerad titel att funka på sin dator.

Det är inte spelet som är dåligt optimerat utan din dator som är för kass. Lev med det. =P


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Lär väl släppas till PS3 mot slutet av nästa år. Synd att spelet var skit.

Inaktiv

Haha, själv har jag aldrig jobbat förutom sommarjobb 2 gånger (och då vart det en ny skärm istället första gången) och har ändå 2st grafikkort och 4 kärnig cpu. Allt handlar om vad man prioriterar.. fast tyvärr så får man LÄGRE fps med extra grafikkort i gta 4.. men det spelet är ju som sagt ett undantag.

sen att socialbidraget är 4 tusen högre än studiebidraget suger ju också.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Lär väl släppas till PS3 mot slutet av nästa år. Synd att spelet var skit.

Finns det något positivt i världen enligt dig?

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Lär väl släppas till PS3 mot slutet av nästa år. Synd att spelet var skit.

PS3-utgåvan är ju den sämsta. Trist att du inte gillade spelet, vi får hoppas att du gillar Agent istället..

Skrivet av Jozo:
Skrivet av kebbe:

Lär väl släppas till PS3 mot slutet av nästa år. Synd att spelet var skit.

Finns det något positivt i världen enligt dig?

Det enda kebbe gillar är ju Sony.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv

Jag hoppas det släpps till ps3 till slut, nej jag har inte Ps3 har bara dator men min bror har och han älskade GTA IV


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Medlem

fan på tiden


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Failbox:

Där ser man, varför skaffa 360 när deras såkallade exklusiva grejer hela tiden hamnar på pc.
lol.

För alla har inte råd att köpa en dator som pallar med GTA4 till PC?

En dator för 7-8 tusen klarar gta lätt, speciellt när datorer blit bara billigare hela tiden. Det är bara spara ett par månad extra.

Skrivet av DirtyAnders:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Tror inte ens folk som har vettiga jobb har intresse av att slänga pärlor på svin genom att försöka få en sån dåligt optimerad titel att funka på sin dator.

Det är inte spelet som är dåligt optimerat utan din dator som är för kass. Lev med det. =P

Nej det är dåligt optimerat... Lev med det


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar