Missa inte Modern Warfare 2-tävlingen

Robot
Medlem
Missa inte Modern Warfare 2-tävlingen

Tävling!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Skulle skicka spelet direkt tillbaks till IW med texten "Fuck you" påskriven om jag vann...

Bara tyckte att det skulle vara bra för er att veta detta!


signatur
Medlem

googla? Jag är ett så inbitet fan att jag kunde allt!
Och om det är någon som läser detta och inte har tävlat:- MINSKA INTE MINA VINST CHANSER!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:

googla? Jag är ett så inbitet fan att jag kunde allt!
Och om det är någon som läser detta och inte har tävlat:- MINSKA INTE MINA VINST CHANSER!!

Isåfall borde du väl redan ha en kopia av prestige edition?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Men alltså, om jag vinner, kan jag få något annat spel då? Typ, Backpacker 3?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"Tävlingen slutar imorgon klockan 12:00 så du har bara 19 timmar kvar att googla svaren."

Haha


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Inaktiv

Helt jävla SJUKT !! nu ska man sitta och vänta i 8 timmar på att steam ska ladda ner spelet åt mej,

DUKTIGT JOBBAT INFINITY WARD.......

Medlem
Skrivet av linkan18:

googla? Jag är ett så inbitet fan att jag kunde allt!
Och om det är någon som läser detta och inte har tävlat:- MINSKA INTE MINA VINST CHANSER!!

Alla hör upp nu,var med i tävlingen!(det minskar linkan18s chanser förstår ni;))


signatur

PSN:Eric_says

Medlem
Skrivet av reclez:
Skrivet av linkan18:

googla? Jag är ett så inbitet fan att jag kunde allt!
Och om det är någon som läser detta och inte har tävlat:- MINSKA INTE MINA VINST CHANSER!!

Alla hör upp nu,var med i tävlingen!(det minskar linkan18s chanser förstår ni;))

Faktiskt så är bara priserna i sig en rätt bra anledning att ställa upp i tävlingen, men detta gör ju att man absolut måste!

Medlem

Av ren nyfikenhet bara. Är det någon idé för en SP:are eller någon från PC Gamer att delta, för vad jag sett hittills så har bara FZ:are vunnit? Det skulle ju trots allt inte vara fel att sitta på en Prestige Edition av Modern Warfare 2.

Medlem
Skrivet av Mack3:

Helt jävla SJUKT !! nu ska man sitta och vänta i 8 timmar på att steam ska ladda ner spelet åt mej,

DUKTIGT JOBBAT INFINITY WARD.......

Valve menar du kanske, de som äger och sköter steam....

"Bojkottningen" av cod4 mw2 är nog det löjligaste jag varit med om under mitt 24åriga spel liv.. LOL på er, väx upp. Visst suger multiplayer delen när dedicated o mods försvinner, men värt att "trasha spelet", ska ni inte ut på stan och kasta sten och snatta tv apparater när ni är i farten?

Gör det normalt och gör en protest lista, sen när har hot och fjortiz snack gjort saker bättre?

"åhnej de gjorde inte ford fiesta i plikilosa, skriv fuck you och returera"

Fz going lunarstorm

Inaktiv

har aldrig vunnit i typ 20 tävlingar. hoppet är fotfarrande öppet


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Kolla på det här hörrni!

http://www.codboards.com/showthread.php?t=31565

De jämför en moddares bana i ettan mot en bana i tvåan. Moddaren skickade in banan i en tävling åt IW.

Medlem
Skrivet av wsod:

Kolla på det här hörrni!

http://www.codboards.com/showthread.php?t=31565

De jämför en moddares bana i ettan mot en bana i tvåan. Moddaren skickade in banan i en tävling åt IW.

Sneaky

Men tycker bara sista bilden har nån likhet, annars är det ju bara "reaktorn" i bild ett som är samma.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av wsod:

Kolla på det här hörrni!

http://www.codboards.com/showthread.php?t=31565

De jämför en moddares bana i ettan mot en bana i tvåan. Moddaren skickade in banan i en tävling åt IW.

Sneaky

Men tycker bara sista bilden har nån likhet, annars är det ju bara "reaktorn" i bild ett som är samma.

Håller med, har de nu återskapat Brecourt är det väl kanske därför de är rätt lika. De kan väl kanske haft designen som grund om inte annat men sedan gjort i egen tappning, men jag kan garantera att om man läser det finstilta i tävlingens regler så tog IW sig rätten att använda allt inskickat material hur dom vill.

Sedan om det stämmer det som skrevs i början i länken att ingen fick ut nåt av tävlingen är det ju skit, men samtidigt vill jag ha bevis för det innan jag säger nåt.

Löjligt också att klaga på avsaknad av dedikerade servrar. Inget ger någon rätten att ställa det kravet. Rätt som det är får man månadskostnad och det är ju skönt att slippa. Dyker säkert upp i någon patch eller i nån hemmasnickrad mod om inte annat. NFS Shift får snart 12 spelare istället för 8 i MP, och då är inte EA Games de man direkt förknippar med förmåga att bemöta kritik från användare.

Hoppas man vinner, så har man en anledning att skaffa ett 360

Medlem

Lycka till nu!

Medlem

Jag gissade på alla frågor utom en.

Jag förtjänar att vinna även om jag har fel.

Gief, så att jag kan sälja det till någon!

Inaktiv

fan va skoj de skulle om man kunde vinna, jag är pank resten av året nu.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Jag vinner jag vinner jag vinner...Alla lägg ner!

Medlem
Skrivet av Call of tuty:
Skrivet av reclez:
Skrivet av linkan18:

googla? Jag är ett så inbitet fan att jag kunde allt!
Och om det är någon som läser detta och inte har tävlat:- MINSKA INTE MINA VINST CHANSER!!

Alla hör upp nu,var med i tävlingen!(det minskar linkan18s chanser förstår ni;))

Faktiskt så är bara priserna i sig en rätt bra anledning att ställa upp i tävlingen, men detta gör ju att man absolut måste!

Absolut man måste vara med nu så linkan18 aldrig får en chans;)


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Jag har redan en kikare, men tävlingen kan vara kul ändå.

1
Skriv svar