L4D2-moddar för krävande för Xbox 360

Robot
Medlem
L4D2-moddar för krävande för Xbox 360

hoho


signatur

Retro.

Medlem

Tråkigt för alla 360 folk, men fps hör hemma på pc.


signatur

AYY LMAO

Medlem

jag har 360 men skulle aldrig få för mig att lira L4D eller 2 på den. det är ju ett äkta DATORspel!

Medlem

Haha ja visst, skyll på det ni. Nej då, Microsoft har valve i bakfickan och detta är bara ett sätt att få kontrol över spelarna

Medlem

att spela fps på konsol är ju som att spela pc med en hand. varför göra det svårare för sig liksom

Medlem

Visst det kan va svårt för moddare/mappare att optimera sina verk, men det är väll bara till att skriva nån "varning" att vissa moddar kommer att döda din låda

Medlem

Det laggar ju fan som in i helvete på split-screen <.< . Har svårt att se 360:n rendera moddar som ökar antalet zombies med mera.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Varför står det releasedatum 19e på FZ men på Steam är releasedatumet:

Available: 17 November 2009
This game will unlock in approximately 6 days and 22 hours


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Allvarligt talat så tycker L4D1 är mycket bättre en L4D2!! Ettan har fan mycket bättre känsla och grafiken e fan mycket bättre! Dom har fan nedgraderat 2:an! Ja jag har spelat båda på datorn med samma grafikinställningar!


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Allvarligt talat så tycker L4D1 är mycket bättre en L4D2!! Ettan har fan mycket bättre känsla och grafiken e fan mycket bättre! Dom har fan nedgraderat 2:an! Ja jag har spelat båda på datorn med samma grafikinställningar!

Du vet vad du bör önska dig i julklapp va?
Nya ögon ^^

Dom har uppgraderat motorn en del sedan 1an och dessutom shaders.
2an ser bra mycket bättre ut, det enda är att hela 1an utspelar sig i mörker, dvs det lämnar väldigt mkt åt vad man själv anser sig se.
Hade du tagit de maps som finns i 1an och ljussatt dom som om det vore mitt på dagen hade det inte sett lika bra ut som 2an.

När det kommer till 3d och film i största allmänhet försöker man fuska så mkt det går. Det man inte ska se arbetar man inte lika mycket på. Därav mörkret.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem
Medlem
Skrivet av dzl:

Haha krysslådan är en skitkonsol, bara att inse

Men den har roliga spel i alla fall.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

lols, allt handlar om att Ms tar betalt för utrymmet och Steam inte kan ta betalt för moddar andra skapat (jobbigt att betala dem deras pengar etc).
Sen tycker jag personligen efter att ha testat demot att 2:an tyvärr inte tillförde något nämnvärt. Nya vapen, ny grafik men exakt lika tråkigt, om inte trängre miljöer och tråkigare upplägg. Hoppar över spelet i ren tristess, vart less på 1:an nog fort och vill inte ha en favorit i repris...

Medlem
Skrivet av Lightweight:

Varför står det releasedatum 19e på FZ men på Steam är releasedatumet:

Available: 17 November 2009
This game will unlock in approximately 6 days and 22 hours

för att det handlar om olika länder?

Medlem

@ Davwve

Du påstår alltså att 1:an har bättre grafik, har en fråga är du allmänt retard?


signatur

AYY LMAO

KoP
Medlem
Skrivet av dzl:

Haha krysslådan är en skitkonsol, bara att inse

PS3 fanboy.. tsk tsk..
Kan du inte skriva något moget så skriv inget alls istället för att försöka starta ett flamewar.

Medlem

Ja mång moddar som är grymt välgjorda hackar bajs ibland på en bra dator.. så det är bara att inse mods är nånting som lär stanna på pcn..

Medlem

Skönt att någon är tydlig om prestandan istället för omskrivningen:"Det är för en bättre spelupplevelse för alla.".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar