Ingen Starcraft 2-beta i år

Robot
Medlem
Ingen Starcraft 2-beta i år

Det var synd det, men det är bättre dem gör allting bra så att det inte blir halvtaskigt den som väntar på nått gott...


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Skrivet av jackpac:

Det var synd det, men det är bättre dem gör allting bra så att det inte blir halvtaskigt den som väntar på nått gott...

Det är ju det som är meningen med en beta...

Medlem

Blizzard gör aldrig fel. Dom vet exakt vad dom gör.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Bara jag som inte är förvånad?


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Jag väntar hellre några månader extra än att sitta där med cp lagg eller inte fungerande spel. Det är mer frustrerande, att ha scII på hdd men inte kunna spela... ojojoj


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

om det nu inte går så synd men man får ta de.

Medlem

4-6 månaders beta + beta 2010 = release q2 som tidigast?

sålänge det blir bra så.
folk har ju väntat ett tag , några sekunder extra skadar inte

Medlem

Tack! Fan vad bra! Och ja, jag är seriös.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

hahahha.... ja se på fan!
Tycker det aldrig ska släppas, så alla nötter blir knäckta.

Medlem
Skrivet av Devildoll:

4-6 månaders beta + beta 2010 = release q2 som tidigast?

sålänge det blir bra så.
folk har ju väntat ett tag , några sekunder extra skadar inte

Blizzards betatest brukar vara i ungefär 2-3 månader, fast det är ju iofs inget som säger att det kommer vara fallet den här gången!

Medlem

Snart kommer denna tråd fyllas med experter! Kan inte jag få leka lite med er på iCCup? dra iväg ett pm här så ska stjärten piskas!

Medlem

Föga förvånande. Faktiskt. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Remus:

Blizzard gör aldrig fel. Dom vet exakt vad dom gör.

Or not!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv
Skrivet av WebPiraten:

Bara jag som inte är förvånad?

Jag är inte ett dugg förvånad.

Medlem

Jag vill hellre ha D3, än SC2.

Medlem

Blizzard borde aldrig ge ut release-datum. Släpp spelen när de är klara bara, ingen marknadsföring eller något i förväg. Man blir bara besviken när det skjuts upp hela tiden.

Fan vad trevligt det vore att gå helt ovetande nästa jul och se Diablo 3 i butikshyllan bara sådär.

Medlem
Skrivet av rSon:

Blizzard borde aldrig ge ut release-datum. Släpp spelen när de är klara bara, ingen marknadsföring eller något i förväg. Man blir bara besviken när det skjuts upp hela tiden.

Fan vad trevligt det vore att gå helt ovetande nästa jul och se Diablo 3 i butikshyllan bara sådär.

Blizzard har som regel att inte ge ut några datum innan de är säkra på att hålla dem. vilket jag tror de har följt nära på 100%
att de sen inte håller datumen som alla möjliga spekulanter gissar på är väl knappast något blizzard kan rå för.

sen har de väl hållit på att säga "soon" om betan i runt ett år, fast det är ju just betan, plus att "soon" inte är ett releasedatum


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Starcraft 2 ser ju ut precis som tvåan... så varför inte bara släppa 1:an igen?

Vad är skillnaden mellan 1:an och 2:an nu igen?

Medlem
Skrivet av Securion:

Starcraft 2 ser ju ut precis som tvåan...

Ja?

Dryg fråga förtjänar väl ett drygt svar, antar jag.


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

So much for SC2-LAN i mellandagarna, djupt besviken

Medlem

haha, är det allvalrigt någon som blir förvånad av ytterligare en försening gällande SC2/D3?
Får vara glada om det kommer innan Win8 släpps...

Inaktiv

Synd, men jag har ändå inte skrivit upp mig, så det påverkar inte mig, men ändå Synd :/


signatur

Det är här man ska skryta om sina stats eller skriva någon fyndig text va?

1
Skriv svar