Ni vann biobiljetter

Robot
Medlem
Ni vann biobiljetter

Woho! Nu blir nog flickvännen glad (och rädd).


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Åh, nice. Tack!

Medlem

Tycker det är ruskigt dåligt av FZ att ha en så dåligt formulerad förstafråga som den:

Översatt till svenska var frågan: vem har producerat paranormal activity?

Jag skulle säga Oren Peli.

Steven Schneider är exekutiv producent och det är något helt annat.

Imdb:

Produced by
Toni Taylor .... associate producer
Jason Blum .... producer (uncredited)
Oren Peli .... producer (uncredited)
Steven Schneider .... executive producer (uncredited)
Amir Zbeda .... associate producer (uncredited)

Producer: Individual who has the greatest involvement and oversight among a film's various producers. In smaller companies or independent projects, may not be the equivalent of the executive producer.

Executive producer: In major productions, usually a representative or CEO of the film studio - although the title may be given as an honorarium to a major investor - often oversees the financial, administrative and creative aspects of production, though not technical aspects. In smaller companies or independent projects, ---may be synonymous with creator/writer.---

Rätt svar är alltså mer synonymt med creator writer än just att vara producent men man skulle oxå kunna säga att båda svaren är rätt även om Oren Peli är mest rätt.

Fz blir bara sämre för varje år som går.

Tiv

Medlem

Grattis! Det var lite klurigt, för att alternativ två på Fråga 1 stod också som producent, dock inte executive producer, men ändå:)

Medlem

Tivook: Wikipedia säger så här.
Directed by Oren Peli
Produced by Steven Schneider
Jason Blum
Written by Oren Peli

Jag personligen fick också fel på frågan, då jag trodde det var Oren.

Medlem

Kass film.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

JAG FREAKING VANN!! Filmen är säkert skitdålig men jag VANN EN TÄVLING PÅ FZ !!!!
GOD DOES EXIST!

Medlem

Intressant statistik: 4 av 10 som vann Paranormal Activity tävlingen är född 1990. 2 av dessa bor i Malmö.

Jag anar konspiration!
nej, men trevligt att man vann. Hade nog annars aldrig tagit mig tiden att se denna film

Medlem
Skrivet av Famest:

JAG FREAKING VANN!! Filmen är säkert skitdålig men jag VANN EN TÄVLING PÅ FZ !!!!
GOD DOES EXIST!

Har du varit medlem i 5 år utan att vinna något?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av Famest:

JAG FREAKING VANN!! Filmen är säkert skitdålig men jag VANN EN TÄVLING PÅ FZ !!!!
GOD DOES EXIST!

Har du varit medlem i 5 år utan att vinna något?

vann ett nyckelband en gång

Medlem

Har varit medlem i 6år utan att vunnit något. Det är också kul (Var inte hemma när man kunde göra recovery på sitt gamla konto så därför det står 2006). Börjar bli rätt less : p

Medlem

Meh, Oren var väl mer rätt ;<


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

grattis alla som vann!


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Nice and Dandy:P. 1 rätt


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av Håkan:

Tivook: Wikipedia säger så här.
Directed by Oren Peli
Produced by Steven Schneider
Jason Blum
Written by Oren Peli

Jag personligen fick också fel på frågan, då jag trodde det var Oren.

Ja.. för wikipedia är ju en tillförlitlig källa jämfört med imdb........

Medlem

Holy crap! Första gången jag vann nånting

Medlem
Skrivet av Tivook:

Tycker det är ruskigt dåligt av FZ att ha en så dåligt formulerad förstafråga som den:

Översatt till svenska var frågan: vem har producerat paranormal activity?

Jag skulle säga Oren Peli.

Steven Schneider är exekutiv producent och det är något helt annat.

Imdb:

Produced by
Toni Taylor .... associate producer
Jason Blum .... producer (uncredited)
Oren Peli .... producer (uncredited)
Steven Schneider .... executive producer (uncredited)
Amir Zbeda .... associate producer (uncredited)

Producer: Individual who has the greatest involvement and oversight among a film's various producers. In smaller companies or independent projects, may not be the equivalent of the executive producer.

Executive producer: In major productions, usually a representative or CEO of the film studio - although the title may be given as an honorarium to a major investor - often oversees the financial, administrative and creative aspects of production, though not technical aspects. In smaller companies or independent projects, ---may be synonymous with creator/writer.---

Rätt svar är alltså mer synonymt med creator writer än just att vara producent men man skulle oxå kunna säga att båda svaren är rätt även om Oren Peli är mest rätt.

Fz blir bara sämre för varje år som går.

Tiv

FZ är en JÄTTEDÅLIG sida som sysslar med spelnyheter de är verkligen skitdåliga för att de har konstiga frågor på tävlingar till filmer som inte är spelrelaterade alls.

Cry me a river, var aldrig intresserad av priset. Därmed så tävlade jag inte, vinnarna have fun - förlorarna gråt mer.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Grattis till er som vann, men filmen suger xD

Medlem

När får man biljetterna?

edit: Fick dem igår.


signatur

12:50. Press Return

1
Skriv svar