Vinn Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Vinn Modern Warfare 2

Mörkerkikaren har väl fått rätt mycket skit, men vad tror folk man får för 1300kr som prestige edition kostar? Är ju inte precis som man får ett par militären använder för 100000kr+

Medlem

Buuu FZ!!! Fan Xbox360-tävling igen. Känns som ni bara har spel (som kommer till alla plattformar) för Xbox360 versionen att tävla ut.

Where is PC? Jag vet att PC inte får Prestige Edition.. Men iså fall, lite mer generösitet att tävla ut två PE, PS3 och Xbox360? Too expensive maybe? Wuahh.. Aja Good Luck till alla som tävlar.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Buuu FZ!!! Fan Xbox360-tävling igen. Känns som ni bara har spel (som kommer till alla plattformar) för Xbox360 versionen att tävla ut.

Where is PC? Jag vet att PC inte får Prestige Edition.. Men iså fall, lite mer generösitet att tävla ut två PE, PS3 och Xbox360? Too expensive maybe? Wuahh.. Aja Good Luck till alla som tävlar.

Fz köper ju aldrig själv spelen, de ger ut va det får tag på helt enkelt! Du får FZ tigga bättre

Medlem

Gratis är gott.

Skägg.
10 Chambers

Vi får de priser vi får från utgivaren.


signatur
Medlem

Jag vet det! Men det är fortfarande så jävla synd. Mest Xbox360, sen PC och väldigt lite PS3. Sony som är snåljåpar.

Medlem

Synd att det inte är till PS3...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Att det blir kryssbox från IW är väl inget att bli förvånat över.

Inaktiv
Skrivet av corporaln0ll:

Jag vet det! Men det är fortfarande så jävla synd. Mest Xbox360, sen PC och väldigt lite PS3. Sony som är snåljåpar.

Det är nog inte speciellt mycket sonys fel att FZ får så lite PS3-spel att lotta ut. Snarare spelutgivarna som inte skickar något till FZ.

Personligen hade jag hellre sett att man lottat ut 5-10 ex av PC-utgåvan som är den enda värd att spela.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Galet bra pris! Svårt med motiveringsfrågor men jag håller tummen.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Lite bittert, men jag hoppar denna tävling. Skulle man mot all möjlig förmodan vinna, vet jag inte om jag skulle vilja tvingas sitta igenom kampanjen med handkontroll. Fast tröjan hade varit trevlig...
Lycka till ni andra i alla fall.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Suck, inte till PS3...

Medlem

Synd att det inte var till PC, för jag tänker inte betala för det skräpet.

Medlem

trots att jag inte har en krysslåda så tävlar jag ända.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Inte till PS3.... Jävligt...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Kunde ju ha varit kul om 2:a & 3:e plats hade fått MW2 också. Standard edition hade räckt.

Medlem

Om Microsoft kunde lagt en promille av marknadsföringen av Xbox360, till Games for Windows-reklam, recensions-ex och tävlingsgoodies..... :S

Inser de inte att de skjuter sig själva i foten?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv
Skrivet av HYBRiS:

Om Microsoft kunde lagt en promille av marknadsföringen av Xbox360, till Games for Windows-reklam, recensions-ex och tävlingsgoodies..... :S

Inser de inte att de skjuter sig själva i foten?

Hur skjuter sig MS i foten? De "äger" ju bägge plattformarna.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Skulle varit nice om FZ hade PC versionen som Vinst fast det inte är någon special sak med den.

Medlem

Hoppas


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Fast tröjan hade varit trevlig...
Lycka till ni andra i alla fall.

Håller med dig men jag vet inte om jag skulle våga ha på mig den i skolan...


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Elhiss:

Skulle varit nice om FZ hade PC versionen som Vinst fast det inte är någon special sak med den.

Nej nej, PC-versionen har unika features såsom mus-stöd, text-chatt och grafikinställningar

Medlem

Trevligt, håller tummarna att man för en gångs skulle kanske kammar hem något i en tävling


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

[quote=DirtyAnders]

Skrivet av corporaln0ll:

Personligen hade jag hellre sett att man lottat ut 5-10 ex av PC-utgåvan som är den enda värd att spela.

OK... du har inte läst så många nyhet dom senaste två veckor va?

Medlem

Öh, är det bara jag som är dum och blind, eller har inte två CoD spel utvecklats av Treyarch?

Medlem

Alltid trevligt med tävlingar FZ.

Medlem

Jag håller tummarna så hårt så dom blir blå Snälla låt mig ha lite tur


signatur

Game long and prosper

Medlem

Äckligt spel.

12
Skriv svar