Vinn biobiljetter!

Robot
Medlem
Vinn biobiljetter!

Jag tror att jag vinner den här gången.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Jag tror att jag vinner den här gången.

Medlem

Jag har inte vunnit på 2 år tror jag... så jag lär inte göra det denna gången...

Medlem

Försvenskade filmnamn igen Aldrig förstått det här med att ändra namn på en film till tex nu svenska namn. "När lammen tystnar" när det ska va Silence of the lambs, inte säger folk rolf till mig som heter Rickard

Samma sak med djurkyrkogården...

Hehe, få saker jag stör mig på. Men ändrade film titlar är det värsta jag vet. Skaparn gav dem ett namn, thats it.

Medlem

njaaah, halvkass film

Inaktiv

Riktigt kass film!

Medlem

Skulle vilja se filmen enbart för att bevisa att man omöjligt sitter å skriker och hoppar till i biosalongen som dom hela tiden ska tramsa med på reklamerna.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Skulle vilja se filmen enbart för att bevisa att man omöjligt sitter å skriker och hoppar till i biosalongen som dom hela tiden ska tramsa med på reklamerna.

haha, mm! finns bra mycket bättre och läskigare filmer, skådespeleriet rasar för varje minut. enformig, förutsägbar. sämst.

Medlem
Skrivet av Javas:

Skulle vilja se filmen enbart för att bevisa att man omöjligt sitter å skriker och hoppar till i biosalongen som dom hela tiden ska tramsa med på reklamerna.

Exakt så gjorde både jag och syrran (hoppade till alltså)


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag har aldrig vunnit, ja xD


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

1
Skriv svar