"LittleBigPlanet 2 vore kontraproduktivt"

Robot
dzl
Medlem
"LittleBigPlanet 2 vore kontraproduktivt"

Ja det vore väl ganska dumt att göra en 2:a när dom har en så välutvecklad baneditor med i det "första.

Inaktiv

Bra sagt tycker jag, ska defenetivt köpa ettan

Medlem

Tja, det vore ju korkat av dem att inte åtminstone släppa en expansion pack med nya banor.

Ratingsystemet när man testar banor online funkar hyfsat men det är glest mellan de riktigt genomarbetade banorna.

Medlem

Alla konsollspelare som är emot moddar borde testa detta spel. Det är inte bara DLC's som man måste betala för som är bra. Kanske ändrar uppfattning efter att ha testat en massa roliga "custom"-maps. Kanske skapa en egen bana?

Det enda negativa med detta spel är att det ofta laggar väldigt mycket när man spelar MP. Ofta bryts uppkopplingen. :/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

dubbel


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bra, tycker inte det finns ett behov för en 2a. Bygg ut på vad man har. (L4D2?)

Medlem

Ja det hoppas jag inte det kommer, en tvåa. Det kommer väl ändå snart en mega patch så sackboy kan simma


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Underbart spel och jag får hoppas de funderar på att utveckla något annat spel. De kan omöjligt gå plus på alla kostym paket.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det är bra. Dock tycker jag det kan komma stora patcher som förbättrar en massa och så.. Det skulle suttit fint.. och mer banor från utvecklarna tack

Inaktiv

Det var skönt att höra. Vågade inte köpa ettan eftersom jag var rädd att de när som helst skulle släppa en tvåa. Om det hade varit på xbox hade det ju garanterat kommit


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar