No Doubt stämmer Activision

Robot
Medlem
No Doubt stämmer Activision

Bra jobbat.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Medlem

kolla bara på GH5, gwen är en kille där

Medlem

Åh nej, stackars dem... Detta måste vara traumatiskt...

Medlem

Helt rätt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ja fifan, släng med ett par foton också där dom har världens bakis med fetaste kn*llruffset på huvvet.

Suck.

Medlem

"Familevänlig spinoff på Guitar Hero-serien"

Om Guitar Hero hade varit en ko så skulle jag tro att spenarna hade varit VÄLDIGT ömma just nu.

Medlem

Men herregud!! Orka..

Medlem

Rätt ska vara rätt; varför ska Activision tjäna på deras ansikten...

Medlem
Skrivet av Rubber Duck:

Rätt ska vara rätt; varför ska Activision tjäna på deras ansikten...

för att de gick med på det?

Medlem

Orsaken var ju sämst, dock så finns det ju inget bättre än att se Activision lida.


signatur
Medlem

På vilket sätt är detta skadligt för deras karriär?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

...suck


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lööööjligt.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Läser ingen av er nyheten innan ni börjar posta?
Det handlar inte om skadliga karriärer osv, det handlar om att Activision kan ha brutit ett avtal.

Medlem

Dom läser rubriken typ
attityden på vissa är lite väl och bör få det påpekat av fz admins


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Sentimental?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Beroende på hur avtalet ser ut så ska det bli intressant o se hur det slutar iaf.
Om det är som activision säger att de skrivit på att deras avatarer får användas i spelet, så har ju lilla gwen inte så mycket att säga till om.

Medlem

stabilt! dr.alban längst till höger!

Medlem
Skrivet av hansen:

Läser ingen av er nyheten innan ni börjar posta?
Det handlar inte om skadliga karriärer osv, det handlar om att Activision kan ha brutit ett avtal.

Det handlar om att No Doubt tycker att Activision har brutit ett avtal men på de avtal som deras representanter har skrivit under så får Activision använda karaktärerna för vilka sånger de vill.

Skrivet av Rubber Duck:

Rätt ska vara rätt; varför ska Activision tjäna på deras ansikten...

För att ansiktena har skrivit under att Activision får tjäna pengar på dem?

Skrivet av Tomtefar:

kolla bara på GH5, gwen är en kille där

Gwen-låten kan du använda vilken sångare du vill till och de kan du även göra med Kurt Cobains låtar. Förstår inte din poäng?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av Ziljun:

"Familevänlig spinoff på Guitar Hero-serien"

Om Guitar Hero hade varit en ko så skulle jag tro att spenarna hade varit VÄLDIGT ömma just nu.

Köp inte något av spelen då eller köp de du tycker om. Själv har jag aldrig blivit besviken med ett Guitar Hero köp så jag känner mig inte mjölkad.

Sen är ju "Band Hero" ett spel fullt med låtar som passar 12-åriga flickor och annat high school musical folk samtidigt som de äldre har något att säga till med då de är radiohits som Maroon 5 etc.

Trivial Pursuit lär ju också fått ömma spenar så fort de gjorde familjevarianten. =/


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar