Nio fläskiga minuter från Mass Effect 2

Robot
Medlem
Nio fläskiga minuter från Mass Effect 2

Riktigt nice, hoppas att inte alla vapen kräver ammo dock, blir nog rätt drygt i vissa fighter isf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Sim
Medlem

lär ju bli sjukskrivning i två veckor när det här väl dyker upp...


signatur

Arff

Medlem

Grymt coolt med lite laser vapen. Och inte bara krut!

Vill ha!!!! Ammon var väl oändlig i första spelet, varför ändra?

00a
Medlem

Musiken i bakgrunden får mig att tänka på NFS II.

Medlem
Skrivet av Sim:

lär ju bli sjukskrivning i två veckor när det här väl dyker upp...

Oja

Medlem
Skrivet av crumm:

Grymt coolt med lite laser vapen. Och inte bara krut!

Det var väl inte krut i förra spelet det var väl "mass någonting"

Men spelet verkar grymt


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

Medlem

Ser att en hel del har förbättrats från det första spelet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

fan vad jag älskar mass effect. fan jag spela igenom ettan ett antal gånger och fan man tröttna aldrig detta är fan högt upp på min spellista

Medlem
Skrivet av Marcon87:

fan vad jag älskar mass effect. fan jag spela igenom ettan ett antal gånger och fan man tröttna aldrig detta är fan högt upp på min spellista

Fan ellerhur fan!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Joel1992:

Musiken i bakgrunden får mig att tänka på NFS II.

Så sant! Musiken i de gamla NFS spelen är underbar.

Spelet ser ut att bli riktigt bra, precis som det första.

Medlem

Vakten i början "He's clean". Sen ser man att det hänger en hel hög med vapen på ryggen. Genomtänkt

Testpilot
Skrivet av tobbetobbelito:

Vill ha!!!! Ammon var väl oändlig i första spelet, varför ändra?

Man ser i klippet att han bara byter mellan olika sorters ammo , pansarbrytande , freeze osv.
Normala skott lär man ha oändligt som innan

Jag tyckte de har fräshat upp en hel del särskilt i scenen i början då han pratar med NPC's , mimiken börjar bli riktigt bra.

Medlem

Striderna ser mycket bättre ut än i första spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det blir lika fjantigt varje gång då man försöker att visa ett "uteställe" där det finns 4 individer som ska se coola ut; bäst skötte Kane & Lynch detta då man var i Tokyo och "the plejs" - hade typ 300 NPCs, blev bra känsla; annars så ser spelet OK ut men lite glitchigt; men so what?

Medlem

Ser helt fantastiskt kul ut. Är inne på min tredje runda nu i första mass effect. Ett av mina stora favoriter.

Medlem

Man vägar väll inte kolla på denna, de visar säkert de andra sluten...


signatur

"Here I thought we were getting along so well! I was even going to name one of my children after you - the grumpy one!" - Alistair

Inaktiv
Skrivet av Laserbejja:

Man vägar väll inte kolla på denna, de visar säkert de andra sluten...

Vilket slut har dom visat?

Medlem

Garrus är tillbaka och mer badass än någonsin! "...a little target pratice"

Gameplay ser ju riktigt bra ut också. Faaan man blir ju bara mer och mer sugen för varje film dom släpper.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Spelet ser helt okej ut men det ser inte speciellt roligt ut, ser enformigt och korkat ut...Man möter fiender som är lika dumma som höns och man sitter bakom en vägg hela tiden sen går upp sprayar sönder, tar skydd laddar om, sen samma sak igen...

Inaktiv
Skrivet av jimbow1234:

Spelet ser helt okej ut men det ser inte speciellt roligt ut, ser enformigt och korkat ut...Man möter fiender som är lika dumma som höns och man sitter bakom en vägg hela tiden sen går upp sprayar sönder, tar skydd laddar om, sen samma sak igen...

Antar att du inte spelat Mass Effect 1. Sen kan man ju alltid köra på annan svårighetsgrad. Då sitter inte fienden baki en vägg hela tiden.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Vakten i början "He's clean". Sen ser man att det hänger en hel hög med vapen på ryggen. Genomtänkt

Han scannade inte efter vapen, han kollade så att Shephard verkligen var Shephard.

Medlem
Skrivet av Stephan:
Skrivet av Zpiritual:

Vakten i början "He's clean". Sen ser man att det hänger en hel hög med vapen på ryggen. Genomtänkt

Han scannade inte efter vapen, han kollade så att Shephard verkligen var Shephard.

Haha, först trodde jag också att han sökte efter vapen. Jag får lite Matrix Reloaded-vibbar av den där scenen.

Medlem

Det är tur att man har Dragon age att lugna sina nerver med tills detta kommer.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

@jimbow1234:

Det beror nog helt på vilken svårighetsgrad man spelar på, visst i det första spelet så påverkades inte fiendernas beteende men det har nog säkert åtgärdats här...

Medlem
Skrivet av Rubber Duck:

Det blir lika fjantigt varje gång då man försöker att visa ett "uteställe" där det finns 4 individer som ska se coola ut; bäst skötte Kane & Lynch detta då man var i Tokyo och "the plejs" - hade typ 300 NPCs, blev bra känsla; annars så ser spelet OK ut men lite glitchigt; men so what?

Jag tyckte Deus Ex skötte detta ganska bra också! Men det brukar ofta bli som du säger..

Att byta ammo har jag inget emot; det var ju en av de sköna sakerna med mitt ovannämnda spel, för övrigt. Ju mer likt det desto bättre i mina ögon.

Men spelet ser helt klart spelvärt ut.

Medlem

Ser riiktigt snajs ut
Undrar hur bra med ammo det kommer finnas dock, i ettan kunde man juh mata hur mycket som helst på krogans som vägrar dö på svårare svårighetsgrader.. ;o

Medlem

Fan, jag gillar inte det där med ammon! Annars så:)

00a
Medlem

Om ni börjar lyssna vid 3.04 så kommer ni att höra att musiken är densamma som den i början i bakrunden i Mass effect 2 videon.

12
Skriv svar