Nio fläskiga minuter från Mass Effect 2

Medlem

oh oh oh oh oh oh, vill ha vill ha vill ha

Medlem

Varsågoda


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Marcon87:

fan vad jag älskar mass effect. fan jag spela igenom ettan ett antal gånger och fan man tröttna aldrig detta är fan högt upp på min spellista

fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

Medlem

Man får nog tänka på att detta är troligtvis tillrättalagd version för oss potentiella kunder, man vill visa på nyheter (som ammon, att det funkar med att huka sig osv). När vi själva står i spelet kanske striden är helt annorlunda.

Medlem

wow! blir väldigt nyfiken ^^

KoP
Medlem

Usch.. tänker inte titta. Vill inte förstöra upplevelsen och spoila något. Vill avnjuta ME2 utan att veta allt för mycket om vad som komma skall.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Riktigt nice, hoppas att inte alla vapen kräver ammo dock, blir nog rätt drygt i vissa fighter isf.

Blir det för svårt då?


signatur

Retro.

Medlem

Nu fick jag en Mass Erect.

Medlem

Lol på animationerna på Shepard. Och ducka bakom murar var kul i Gears of war. Börjar bli smått tjatigt. Ser bra ut annars. Inte nåt nytt direkt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Kommer det finnas coop?

Medlem

AWESOME!!!!!!!!

Medlem

ÄLSKADE ETTAN!!! Kommer dyrka denna, älskar nya vapenljuden. Det var en av få saker jag klagade på i ettan, var vapenljuden på vissa vapen. Men här har dom lyckats med allt ser jag. Plus om det där var 360 versionen dom lirade, så har dom optimerat spelet mycket bättre än ettan! Jag lirade ettan på PC just för att 360 versionen var enligt mitt tycke ospelbart med det låga fps:et hela tiden. Kommer köpa garanterat till PC eller 360, men helst PC. Enda jag saknar i fps/tps spel på pc är att det inte finns möss med vibratorer så man får samma effect som i handkontroller när man skjuter. En liten men viktig detalj faktiskt!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Enda jag saknar i fps/tps spel på pc är att det inte finns möss med vibratorer så man får samma effect som i handkontroller när man skjuter. En liten men viktig detalj faktiskt!

Det finns det visst! Force Feedback-möss har funnits i många år, men de blev aldrig någon hit på PC tyvärr så stödet för t ex Logitech's iFeel-möss är rätt så minimalt. Spel som Black & White och Unreal Tournament hade däremot stöd, och det var ganska coolt att känna eldklot "spraka" i handen när man höll i dom i B&W, eller rekylen av en minigun i Unreal Tournament.

12
Skriv svar