Första rullen på Skate 3 rullar omkring

Robot
Medlem
Första rullen på Skate 3 rullar omkring

jag har spelat skate 1 och 2 väldigt mycket men detta verkar ganska ointressant

Medlem

Fyfan vad nice
Älskar Skate spelen, spelar dem fortfarande idag. Så jävla skönta att bara glida omkring ibland och göra lite grymma saker. Har ju ofc. filmerpack också.

Kommer att skaffa detta utan tvekan.

Medlem

SKATE = 30 fps
SKATE 2 = Droppande 60 FPS
SKATE 3, Kan man räkna med 60fps som inte droppar så fort man gör ett trick?

Medlem

De rör sig stelt, hoppar i löjligt stora hopp, "tävlar" mot andra grupper... Va fan?! Det där är inte skateboard! Hoppas det visar sig från en bättre sida innan det släpps.

Medlem

Det här såg ju verkligen inte bra ut, synd med tanke på att ettan och tvåan var riktigt trevliga.

Medlem

Asså, jag ser inget nytt med spelmotorn... Fixa stelheten, FPS'en och när dom "dör" för att de baila!

Medlem

Jag ser inte vad serien tillför denna gång :S


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av båtsman:

De rör sig stelt, hoppar i löjligt stora hopp, "tävlar" mot andra grupper... Va fan?! Det där är inte skateboard! Hoppas det visar sig från en bättre sida innan det släpps.

Tur det, hur tråkigt skulle det inte annars vara?!


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

Tur det, hur tråkigt skulle det inte annars vara?!

Vad? Skulle lite realism skada?

Medlem

WHATS up med grafiken i det här spelet? gta3 ringde...

Medlem

Vill bara säga att jag fortfarande står och funderar på om Skate är värt att köpa för 99:-. Skate 2 släpptes väll nyss?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv
Skrivet av DeKvittar:

Vill bara säga att jag fortfarande står och funderar på om Skate är värt att köpa för 99:-. Skate 2 släpptes väll nyss?

Köp 2an

Inaktiv

Älska skate serien


signatur

[/5] "powernap over"

KoP
Medlem
Citat:

Det handlar om att bygga upp gäng av skejtare som alla trivs som fisken i asfalten.

O.k............... med den liknelsen så trivs dom inte alls med andra ord? Tror inte fisk trivs särskilt bra liggandes på asfalt.

Medlem

Hmm jag fick känslan av lite Tony Hawk över det här, hoppa sjukt långt och göra knepiga trick och klara det. Hoppas det inte blir så.

Medlem

vet att jag kmr gilla detta! Vem kan inte älska den grymma kontrollen och känslan? grafik och FPS skiter jag i, bara jag får grinda och droppa där jag vill så e jag nöjd...:up:


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem

Men nej, för i helvete!!! Nu börjar det ju gå åt samma håll som Tony Hawk gjorde med Underground. Ren skit. Vem fan bryr sig om en story i ett spel som handlar om att skejta?

Ge mig ett öppet sandbox-lir där det finns små challanges lite här och var istället. Ungefär som 1an. Köper jag ett spel som heter Skate förväntar jag mig att få göra just det. Inte tvingas utföra löjliga uppdrag åt nån snubbe vars voice over är otroligt cheesy och stereotypisk.

Medlem

Skate 1 luktade fräsch av citron och nyklippt gräs.
Skate 2 luktade lime och apelsin.
Skate 3 luktar gammal pizza med intorkade ölfläckar på kartongen och en hund som gjort inne.

Medlem

Guldmusik var det iallafall, go steel phanter! xD

1
Skriv svar