Testa Warhammer Online gratis för alltid

Robot
Inaktiv
Testa Warhammer Online gratis för alltid

Snajsigt, kanske något för min elvaåriga bror som för ett tag sedan roade sig med att spela upp ett antal gubbar i WoW på ett trial-acc till level ~5. Runt den leveln tog det sedan stopp så...

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Snajsigt, kanske något för min elvaåriga bror som roade sig med att spela upp ett antal gubbar i WoW på ett trial-acc till level ~5.

Mhm, det är väl ungefär då det blir tråkigt att grinda?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Detta gäller inte europa? Går du in på war-europe.com så står det fortfarande 10 days trial

Medlem

Läste det nyss på Kotaku. Tycker det här är jättebra, men kan man spela gratis med sina accounts också, eller är det bara för trialer?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

låter bra


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Hoppas det blir fler som inser hur roligt WAR är


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag spelade i BETAN och det var faktiskt riktigt skoj.. men hade inga vänner som var intresserade så det blev inte av att köpa. Väldigt synd för det är ett riktigt bra spel.

Medlem

länken länkar till US-hemsidan. war-europe är EUs hemsida

Inaktiv

Hah! Bara upp till level 10 som är kul endå ju.

Medlem
Medlem

Finns inget som stoppar er att spela på US servrar För er som vill spela.

Medlem

Släpps samtidigt i europa som för nord amerika

Medlem

Dött community/spel. Detta är desperation och inget annat.

Medlem

Så där är spelet F2P? Eftersom det bara är något att spela till lvl 10.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Matn:

Detta gäller inte europa? Går du in på war-europe.com så står det fortfarande 10 days trial

Det var ju... tråkigt.

Det går att registera via den amerikanska om lusten faller på, men imorgon så kör jag en koll och ser hur det fungerar. Det är fredag, njut av livet och ät bacon


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Warhammer tillsammans med Conan har dammat i hyllan sedan release, wts 5 dollah!

gnu
Medlem

t1 är ju den roligaste delen av spelet.. Jag tror många subcribers kommer sluta betala för att spela t1 gratis istället.

QRT
Medlem
Medlem

Dödsryckningar?

Medlem

Riktigt bra initiativ, hade det varit Blizzard hade man antaglige fått betala en summa för varje ny klass man spelar som..

Medlem

Verkar inte gälla för oss européer (än?).

Edit: Från officiella EU-sidan:

6 november

Citat:

Greetings!

We are pleased to announce that soon we will be introducing the WAR Endless Free Trial. The Endless Trial will replace the current 10-Day Trial. All players who are currently on their 10-day trial will be automatically converted to an Endless Trial account, so no need to create a new account if you're already a trial customer!

Not yet a Trial Player? Head on over to the WAR Trial page and sign up today!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

@smuts: Trevligt, då tar man och laddar ner EU klienten i ställe

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Så där är spelet F2P? Eftersom det bara är något att spela till lvl 10.

Vad menar du?

Dödsryckningar är det inte för de som tror det, kom in och spela istället!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Hur warhammer online kunde få en fyra av FZ kommer alltid att förvåna mej.
Efter det så är jag skeptisk mot alla betyg FZ ger, får ett sånt sjukt dåligt spel på alla sätt en fyra så vet man ju aldrig va dom lurar i en vad det gäller andra spel.

Inaktiv
Skrivet av Ballong:

Hur warhammer online kunde få en fyra av FZ kommer alltid att förvåna mej.
Efter det så är jag skeptisk mot alla betyg FZ ger, får ett sånt sjukt dåligt spel på alla sätt en fyra så vet man ju aldrig va dom lurar i en vad det gäller andra spel.

Your a man now boy.

Medlem
Skrivet av lvitriol:
Skrivet av Ballong:

Hur warhammer online kunde få en fyra av FZ kommer alltid att förvåna mej.
Efter det så är jag skeptisk mot alla betyg FZ ger, får ett sånt sjukt dåligt spel på alla sätt en fyra så vet man ju aldrig va dom lurar i en vad det gäller andra spel.

Your a man now boy.

lol, you're the man now dog!

Inaktiv

Tycker själv att det var värt en fyra, men lirade bara i två månader plus lite beta.

lite sugen på att börja igen, men ni som lirar hur är det? helt dött eller?

Medlem

Grymt spel som jag ska plocka upp igen efter att ha testat Aion (som sög balle). Åter till WAR. Klart värd sin fyra i betyg.

Inaktiv

Spelet i sig var bra i början men herregud so ofärdigt och laggigt och dåligt.
MEN nu efter 1.3.2. patchen är allt lagg borta det mesta känns färdigt och spelet är riktigt kul ...känns som ett nytt spel om man jämför med release.

Har man en "vanlig" trial kommer den att bli endless trial så gå in på war-europe.com å testa.

12
Skriv svar