Testa Warhammer Online gratis för alltid

Medlem

Det är fortfarande fullt ös på KA med riktigt mkt folk som spelar, så att säga att det är dött är nog fel.

Medlem

Endless Trial är ännu inte live i EU.

War EU sidan säger att det kommer "soon" ...


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

hähä, jag älskar titeln "testa Warhammer Online FÖR ALLTID"
Låter ganska dramatiskt, som om Hin Håle själv skulle cursa dig att spela trail kontot för alltid ända till domedagen

Medlem

Hmm... kommer in, skapar en karaktär och dödar en liten konstig varelse och blir sen bortkopplad. Provar att logga in igen och då hänger sig spelet. Inte imponerad än så länge, kan jag säga men jag testar igen senare.

Medlem

RIktigt generöst utav EA och Mythic Entertainment. Detta uppskattas!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Hmm... kommer in, skapar en karaktär och dödar en liten konstig varelse och blir sen bortkopplad. Provar att logga in igen och då hänger sig spelet. Inte imponerad än så länge, kan jag säga men jag testar igen senare.

Vad har du för system?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Aresz:

Tycker själv att det var värt en fyra, men lirade bara i två månader plus lite beta.

lite sugen på att börja igen, men ni som lirar hur är det? helt dött eller?

Det är absolut inte dött, på eltharion som är den minst befolkade engelska EU servern är det fullt ös i T4, t1-3 är dock ganska döda. Detta gäller dock inte för Norn/Azgal då det är full rulle i alla tiers.

Tycker definitivt du ska börja igen, vi ses på slagfältet!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Haha nice rubrik på nyheten. Är som att läsa aftonbladet, väldigt lätt att misstolkas


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Ghostknight:

Hmm... kommer in, skapar en karaktär och dödar en liten konstig varelse och blir sen bortkopplad. Provar att logga in igen och då hänger sig spelet. Inte imponerad än så länge, kan jag säga men jag testar igen senare.

Vad har du för system?

Jag kör med en Komplett Gamer som klarar det mest. Körde igen och då fungerade det, men dock på tok för simpelt för min smak, speciellt efter att ha kör så mycket DDO på sista tiden.

Medlem

Nja, T4 blir ganska komplicerat.. Krävs mycket taktik och tanke för att göra något vettigt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Det beror på, kör man choppa eller slayer i stora slag är det oftast bara en eller två knappar som gäller

Medlem

Samma för bright wizard bombers. Dessa får dock stryk av ett välorganiserat single target party som inte ställer sig i en stor, aoebar klump.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar