Lanseringstrailer för Modern Warfare 2

Robot
Lanseringstrailer för Modern Warfare 2
Medlem
Lanseringstrailer för Modern Warfare 2

Blir nog grym SP, bara vänta tills det ligger på rea efter en månad. (Y). Jävla sunkig musik i trailern

Medlem

helt ok trailer... (kass musik 0.o)

Medlem

Låna en tidig kopia av en kompis, SP är EPIC! Shit, värsta thrillern! Överaskas hela tiden av storyn och spelet är linjert som tusans men sjuuukt bra! 3ggr bättre än ettan. Blir köp bara för SP´s skull och special ops banorna co-op, splitscreen me polare. (25st co-op banor)

Avstängd

Om spelet är så bra som trailern antyder kan det inte vara dåligt!

Inaktiv

fan, jag tipsade ju också kring klockan 11. =(

kanske vart nå fel

Såg ju ganska bra ut! Synd på musiken dock >.>

Medlem

helt fel musikval


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Kika in 0:57... ><


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Tyckte musiken var ok eftersom jag tycker Eminem har några bra låtar. Fast eftersom många här inte gillar det var det ju ett dåligt val av IW.

Inaktiv

Redigerarna på IW vet iallafall vad dom gör...
Grym trailer!

Medlem

Ruttet


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Medlem

IW är sellouts de horar runt sitt varumärke till alla möjliga kändisar att 50cent fick spela in sin röst i spelet visar på hur långt ifrån de har kommit sitt första spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av no_power:

Redigerarna på IW vet iallafall vad dom gör...
Grym trailer!

Var la för väl att några gör det på IW då..
Blir iaf bra sugen på SP men köpa det till full pris? NO WAY


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kan inte vänta tills jag får mitt exemplar. (på måndag hoppas jag)

off topic: Någon fler än jag som tycker blinkande flash reklam borde räcka. 15 sec på varje filmsnutt nu mera oxå. Blir tack och adjö Fz för min del.

Medlem

Ruskigt bra trailer, man blir sjukt sugen på det. Eminems musik passar bra. Lite avis på kollegan (som jobbar hos en leverantör) en våning ner som fick hem sitt Prestigie Edition till Xboxen igår.

BME
Medlem
Skrivet av Hannu87:

Blir nog grym SP, bara vänta tills det ligger på rea efter en månad. (Y). Jävla sunkig musik i trailern

Butthurt

Skrivet av fanboyen:

helt ok trailer... (kass musik 0.o)

Butthurt

Skrivet av Raakooner39:

Såg ju ganska bra ut! Synd på musiken dock >.>

Butthurt

Skrivet av SuperTank:

helt fel musikval

Butthurt

Jäklar vad FZ-forumet är butthurt
"waaah! nånting är inte enligt min smak, det måste vara dåligt! IW gör någonting orginellt med en trailer, detta måste beskämpas med gnällande på internet!"

Hoppa ut ur er jävla normativa verklighet för en gångs skull.

Det finns många musikgenrer, inom varje genre finns det bra och dåliga artister och låtar. All rock är inte bra, all hiphop är inte bra. Att komma med normativa påståenden utan att ens referera någon sorts empiri är ju helt åt skogen.

De flesta av er är antagligen extra butthurt för att ni trodde att det skulle leda in i "we will rock you"


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Stänger man av ljudet blir den riktigt trevlig...bort med Eminen skitet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag vill spela nu Live kommer att krascha den 10:e

Medlem

Älskar musiken, trailern och spelet!!!!!!!!!!!! Skulle kunna ge 1000kr bara för att spela SP och MP <333333333


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Skrivet av luiga:

Ruskigt bra trailer, man blir sjukt sugen på det. Eminems musik passar bra. Lite avis på kollegan (som jobbar hos en leverantör) en våning ner som fick hem sitt Prestigie Edition till Xboxen igår.

Agree! Gjorde sig riktigt bra i trailern. De vet vad de sysslar med på Infinty Ward.

Medlem
Skrivet av BME:

Jäklar vad FZ-forumet är butthurt
"waaah! nånting är inte enligt min smak, det måste vara dåligt! IW gör någonting orginellt med en trailer, detta måste beskämpas med gnällande på internet!"

Hoppa ut ur er jävla normativa verklighet för en gångs skull.

Det finns många musikgenrer, inom varje genre finns det bra och dåliga artister och låtar. All rock är inte bra, all hiphop är inte bra. Att komma med normativa påståenden utan att ens referera någon sorts empiri är ju helt åt skogen.

De flesta av er är antagligen extra butthurt för att ni trodde att det skulle leda in i "we will rock you"

Jag har inget emot eminem(eller ens låten i trailern), musiken passade helt enkelt dåligt in ändå..

Ska bli intressant att se på recensionerna om spelet lever upp till all hype!

Medlem
Skrivet av Geetcher:

De vet vad de sysslar med på Infinty Ward.

Hueahueahsuheauehauhaue hehu :crazy:


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Alla uttalanden till trots, jag är riktigt sugen på detta spel. Dock med vissa reservationer som säkert hela världen känner till vid det här laget.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

KoP
Medlem

Ajajaj, nu har IW sårat så många själar att det måste klagas på minsta lilla rörandes MW2. I detta fall musiken..... i en trailer.

Medlem

hohoho ISS går i bitar i trailern iaf

Medlem

Dom har zimmer.... och dom väljer m&m?

Medlem

Mjo, verkar som IW vågat ta några små steg ifrån klassiska CoD. Vilket ser skitbra ut på trailern, efter allt ris så tror jag faktiskt att spelet kommer blir skitbra ändå Tycker musiken passar trailern på något bissart sätt

Medlem

MW1 och WaW gjorde sig bra på min PS3 så längtar tills MW2 kommer! Hoppas på måndag!

Skriv svar