Lanseringstrailer för Modern Warfare 2

Medlem
Skrivet av Pojii:

Offtopic: klarade sista mission på Insane nivå på 20min..xbox360

Helt okey video. Säga vad man vill om hip hop eller en annan genre, men dom kunde iaf tagit/gjort något som vart lite bättre. Tycker den känns jävligt utdaterad.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vad folk sitter och hetsar upp sig på musiken, spelar väll ingen större roll vad det är för musik till trailern huvudsaken är väll att spelet är lyckat.

Medlem

ASUMM!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av BME:

Butthurt

Jäklar vad FZ-forumet är butthurt
"waaah! nånting är inte enligt min smak, det måste vara dåligt! IW gör någonting orginellt med en trailer, detta måste beskämpas med gnällande på internet!"

Hoppa ut ur er jävla normativa verklighet för en gångs skull.

Det finns många musikgenrer, inom varje genre finns det bra och dåliga artister och låtar. All rock är inte bra, all hiphop är inte bra. Att komma med normativa påståenden utan att ens referera någon sorts empiri är ju helt åt skogen.

De flesta av er är antagligen extra butthurt för att ni trodde att det skulle leda in i "we will rock you"

Den som sa det han va det

Personligen tycker jag det är kul hur folk kan spela en sån amerikaniserad skit som MW2 Fullt med fjortisar + eminem + inga dedikerade servrar = fetlol. 8)

Medlem

singleplayer, väldigt enkelt, väldigt roligt.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hittar Infinity Ward på detta eller?

"The Decade's most anticipated game." - Official Xbox Magazine UK

"Jaw-Dropping." - Game Informer

"A phenomenon." - Gamepro

Måste vara det sämsta lanseringsförsök man sett, EVER!

Knappast att spelet är "The Decade's most anticipated game." då de slopat allt som gör ett spel bra! ARGH!!!!!!! *Sliter i mitt hår*

Medlem

Det finns bara ett sätt att bekämpa skiten ... att inte köpa det ...

Skrivet av aesdana:

fetlol. 8)

haha snacka om fjortis;)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av dosman:
Skrivet av KlosterKatten:

Så jävla barnsligt att hacka ner på hip hop bara för ni inte gillar det, skärpning småbarn.

Barnsligt att kalla folk för småbarn för de inte tycker om hip hop.

helt rätt! sen e det väl små fjortisar som lyssnar på sånt skit!!

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=HBQsKvTEBwI

Det finns gott om spoilers i den här video-recensionen av spelet, men den är riktigt grym.

Medlem
Skrivet av Massy:

Nej, det här handlade om krig inte ghetto ungar...

Musiken får hela trailern att få fel intryck, jag får känslan av att man åker runt i en stad med en pansarvagn och spränger allt som sprängas går, inte att man är en trupp soldater.

Ääääh?.. ser att du aldrig spelar CoD. Dummare spel får man leta efter, kan lika gärna titta på Transformers 2 om man tycker om CoD-serien

Medlem

Hmmjaaaääee, spelets singleplayerdel ser onekligen intressant ut, men bara för att göra som den stora massan och klaga på musiken så måste jag säga att om de nu prompt ska ha Eminem så kunde de väl ha tagit en mer passande låt, varför inte Like Toy Soldiers?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Gjorde en remake på trailern med en låt som enligt mig passar bättre.

http://www.youtube.com/watch?v=IzuXPGOB4G0

Massor av Eminem fans har redan skrivit comments och bashat den.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av BirkaViking:

Vad folk sitter och hetsar upp sig på musiken, spelar väll ingen större roll vad det är för musik till trailern huvudsaken är väll att spelet är lyckat.

Fast nu är det ju så att en trailer ska få mig att vilja köpa spelet, vilket gör att jag måste få ett bra helhetsintryck. Tyvärr får jag inte det här, vilket helt enkelt beror på att det enligt mig känns väldigt malplacerat med den typen av musik till ett spel liknande det här.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Gjorde en remake på trailern med en låt som enligt mig passar bättre.

http://www.youtube.com/watch?v=IzuXPGOB4G0

Massor av Eminem fans har redan skrivit comments och bashat den.

Haha, tro fan att jag satt och lyssnade på Sabaton när jag kollade din remake! Snyggt jobbat!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Manley:

lmao

Eminem..

Där satt den sista spiken i kistan..

R.I.P MWF2

RIP är nog lite att ta i. Det är det mest förbokade spelet gamestop någonsin har haft tydligen. Tror detta spelet kommer krossa en massa säljrekord.

Medlem
Skrivet av Kompressor:
Skrivet av BirkaViking:

Vad folk sitter och hetsar upp sig på musiken, spelar väll ingen större roll vad det är för musik till trailern huvudsaken är väll att spelet är lyckat.

Fast nu är det ju så att en trailer ska få mig att vilja köpa spelet, vilket gör att jag måste få ett bra helhetsintryck. Tyvärr får jag inte det här, vilket helt enkelt beror på att det enligt mig känns väldigt malplacerat med den typen av musik till ett spel liknande det här.

Jo det är väll sant som du säger, men dom flesta vet väll vid det här laget om man gillar spel serien eller inte.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Gjorde en remake på trailern med en låt som enligt mig passar bättre.

http://www.youtube.com/watch?v=IzuXPGOB4G0

Massor av Eminem fans har redan skrivit comments och bashat den.

Sabaton passar alltid fint till allt, hade det varit en World at War-trailer så hade Rise of Evil suttit som en spik i huvudet

Fast jag hade inget problem med Eminem-versionen.


signatur
Inaktiv

Dem som skriver "vilket skit spel, dålig eld,IW=skit okej titta inte på det då eller läs om det För min del kommer detta bli lätt årets spel Älskade cod 2 cod4 och nu kommer detta fina efter längtade spelet Undra hur man nu ska fixa 9an kommer bli svårt för man kommer bara sitta och tänka på spelet;) hehe

Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:

Nu kommer jag absolut inte köpa det någonsin, om Eminem tonsätter spelet och den där jävla 50 cent öht är med och gör en röst så är det en del av en kultur jag föraktar, åt helvete med MW2

Inga dedikerade servrar, tredjepersonsläge, civila dödsoffer och nu detta?
Varför börja avfärda ett spel innan ni ens har fått chansen att uppleva det själva? Jag tycker att IW har gjort ett skitbra arbete med alla CoD-spel, det senaste var något av en besvikelse dock, men i helhet har det varit fantastiskt att spela deras serie, spelat sedan det första kom.

Innan folk börjar klaga på att jag är en "console fan boy" eller vad ni nu vill kalla mig, så får jag lov att tillägga att jag har både kört CoD på PC och konsol. Det var, och är, mycket roligare att spela på PC då man kan vara otroligt många spelare och att det till 90% var helt laggfria servrar. Så är det ju tyvärr inte på konsolversionerna, och det är jäkligt synd.

Jag tvivlar på att det nya kommer bli en besvikelse, trots deras sorgliga nyheter som kommer förstöra spelkänslan för en del. Man vet aldrig, det kanske inte blir så dumt ändå!


signatur

Rule Britannia, Britannia rules the waves!

Medlem

men va fan, först tar de bort dedicated servers och nu en trailer med Enimem musik, riktigt dåligt, man blir nog ett köp när det loigger i rea, inte värt att köpa annars (iallafall till PC)


signatur

ID software, FPS gudarna!

Inaktiv

Trailern såg ut att bjuda på ett riktigt actionäventyr minst sagt. Singleplayer kommer bli grymt.
Vem fan bryr om vilket soundtrack det är till en trailer?

Men multiplayer..tja..
Der är ju ganska kastrerat på den delen.
Önskar det vore så att man kunde poäng för att skjuta ner en helikopter. Att lira public där man själv hela tiden får ta på sig rollen som helikopterförgörare är tröttsamt. Sen det här djävla bunnyjumpandet precis som det vore quake. ta bort hopp överhuvudtaget. Och nu har man tagit bort lean (luta sig runt hörn). Det blir ju inte realism det här...
Förvånar mig att dem inte har tagit bort hardcore-mode. Det hade ju förstört det totalt.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Hittar Infinity Ward på detta eller?

"The Decade's most anticipated game." - Official Xbox Magazine UK

"Jaw-Dropping." - Game Informer

"A phenomenon." - Gamepro

Måste vara det sämsta lanseringsförsök man sett, EVER!

Knappast att spelet är "The Decade's most anticipated game." då de slopat allt som gör ett spel bra! ARGH!!!!!!! *Sliter i mitt hår*

Sista kan jag hålla med om, men resten kan ja hålla med om. Dock verkar recensenterna gå på SP delen.. För den är Jaw-dropping! Gryyymt skönt, mycke bättre än ettans. Och spec ops updragen med en kompis i soffan, sjukt kul! Varvat spelet 2ggr nu.

Medlem
Skrivet av VeltroXDudE:

Sunkig musik skriver vissa. Det är ingen musik , det är ett läte. Riktig musik stavas kort och gott HÅRDROCK!!!!

Du verkar ha blandat ihop hårdrock med house. Men du är förlåten.

Medlem

"Det va eminem musik i trailern, nu köper jag inte spelet"

ofta nån är 100% seriös när dom skriver sånna grejer, om dom är det så blir man ju mörkrädd.

gissar att många bara vill flama lite. dom flesta av er kommer nog stå med oss andra i kön på mån eller tis.

mg
Medlem

Poäng för att skjuta ner helikoptern lät som en MYCKET god ide'!

Hoppas dom nerfat hitpoints på den också.

Medlem

I fredags annonsera IW en del nyheter om MW2. Och jag måste säga att jag tror verkligen de vill gå i konkurs. På pc stöds bara 9vs9. Man kan inte spara demos, inte ändra fov etc då consolen är borttagen. Läs själva http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=2229...
Och en liten mp trailer http://www.youtube.com/watch?v=BLxSBz8_ZeE


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ofta en atombombs chockvåg förstör ISS. Hur fan kan det bli en chockvåg i rymden?

Medlem

flame flame flame


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Ofta en atombombs chockvåg förstör ISS. Hur fan kan det bli en chockvåg i rymden?

Partiklar rör sig även i rymden.

Googla partikelstorm.

Nuke = partikelbomb

Skriv svar