Torchlight uppdaterat

Robot
Medlem
Torchlight uppdaterat

Synd att det inte fanns något MP i det, annars en värdig D2 kopia :). + att skill träden inte är så avancerade :/

Inaktiv
Medlem

Man hoppas att Runic games håller sig flytande i alla fall. Jag håller med om att det är mycket bra designat men det är lite tunt.. tänk om de hade mer resurser så att de kunde utveckla längre?

Återstår väl att se hur MP/MMO-delen blir när den släpps.

Medlem

Nog bästa D2 kopia jag har kört

nj
Medlem
Skrivet av lvitriol:

Demo plx.

Demo finns via Steam.

Medlem

Bra spel, indeed.

Medlem

spelet är mycket bra och måste säga att deras support på forumet har varit helt otroligt bra ! . pratat med oss varje dag och uppdaterat till oss hur det går för patchen och massa annat

stort berömm till runic games för detta !


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Oj, ja det var ju lite omständigt att behöva installera om helt; kanske kan det kväsa det största intresset?

Medlem

Bästa jag spelat på länge om jag ska vara ärlig, precis i tid kom det också, till väntan på Dragon Age. Det enda jag hade att klaga på var laddningstiderna, som inte var så illa egentligen, men i jämförelse med resten av spelet rätt så sjabbiga.

Runic, you did well! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Spelet har fått en patch men alla digitala distributörer har inte skeppat patchen än .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

nj
Medlem

Uppdateringen av systemfilernas packning (och vad de mer nu än gjort mot laddningstiderna) gjorde rejäl skillnad. Fick nyss ner den uppdaterade versionen från GamersGate och Torchlight laddade bra mycket snabbare.
Än så länge det enda egentliga problemet jag märkt av med spelet, så resterande fixar kan jag inte uttala mig om.

Inaktiv
Skrivet av lvitriol:

Demo plx.

Officiella sajtens release är nu spelbar i 2 timmar som demo (den patchade versionen alltså).

http://www.torchlightgame.com/download

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

+ att skill träden inte är så avancerade :/

De är tillräckligt bra för att täcka varje klass. Utöver skillträdet har man även 4 spellslots som man också kan lägga poäng på. Dessutom är det inte "träd", de är helt fria, så man kan välja vilken skill man vill bara man har level så det räcker.

Tycker personligen det är bättre med färre skills som är vettiga än en massa fillers. Så länge mångfalden finns kvar, och det gör den enligt mig.

Inaktiv

Patchen är uppe på Steam nu också.

Inaktiv
Skrivet av nj:
Skrivet av lvitriol:

Demo plx.

Demo finns via Steam.

Oh My Gerbils om det är sant.

Medlem

Nu får de snabba på med Mac-versionen!

Inaktiv

När man tröttnar på spelet kan man modda lite. Sen så kmr ju Mp delen i framtiden villket kan bli grymt

Inaktiv
Skrivet av Stromlaren:

Nu får de snabba på med Mac-versionen!

De jobbar nu för att få ut tool-setet så fans kan göra egna levels och mer avancerade moddar etc. Efter det antar jag att Macversionen får högre prioritet. De har sagt att de har en Macversion (beta) som de redan kör på sitt kontor, så det är antagligen inte så långt bort hoppas jag.

1
Skriv svar