Möt elakingarna i Mass Effect 2

Robot
Medlem
Möt elakingarna i Mass Effect 2

Man blir ju inte mindre sugen på det direkt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

2010 års bästa spel? Jag är böjd att tro det. Ser fram så jävla mycket mot det.

KoP
Medlem
Medlem

Peppad. Vet inte hur jag ska hinna spela Dragon Age och hinna klara Mass Effect 1 en gång på Xbox innan det släpps.


signatur

12:50. Press Return

Inaktiv

Har just börjat köra Mass Effect 1 och det är riktigt bra! Köpte det i måndags och var inte precis så dyrt längre. Ett av dom bättre köpen jag gjort.

Medlem

Ah! Ge mig det nu!

Medlem

Steam har 50% rea på Mass effect i helgen, 7,49€
http://store.steampowered.com/app/17460/

Medlem

Vill ha! suget stiger bara för varje ny film dom släpper.

De är även skönt att höra att Getherna har röster även dom och inte bara en massa ljud och pip:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Man blir ju inte mindre sugen på det direkt.

Exakt. Det som avslöjats om det innan hade gjort mig grymt sugen, och nu blev det bara värre.

Kan knappt vänta tills ME2 kommer ut.

Medlem

Gillar Dead Space konceptet lite bättre, inte så polerat som ME2...

Medlem

Ja, det här minskade ju inte förväntningarna direkt...

Inaktiv

Tanken slog mig just, vore väldigt tufft om någon gjorde en grym film med Mass Effect storyn, Commander Shepard som måste åka till nån planet för att rädda galaxen.

Kan faktiskt tänka mig en riktigt bra film..

Medlem

PS3 och laptop här i Uppsala, måste man drämma näven i bordet och köpa en krysslåda nu eller?


signatur
Medlem

Precis klar med Mass Effect på PC. Ska spela igenom det engång till och köpa till sista DLC för 50kr.

Någon som vet om man kommer kunna ta med sig sina save games till Mass Effect 2?

Edit:
Hittade svar själv:

"Any save game that you make from Mass Effect 1, you should be able to carry that same character into Mass Effect 2," explains Hudson. "In the second game, you're actually going to go through a darker period where you're really looking for answers... there are a lot of twists and turns, and it's generally a much darker experience."

82 dagar kvar

Medlem

Väntan känns ännu längre nu, tror inte ens Dragon Age kan dämpa suget....

1
Skriv svar