Mer Call of Duty och Guitar Hero nästa år

Robot
Medlem
Mer Call of Duty och Guitar Hero nästa år

Ja vad ska man tro på, får ju bara hoppas att det inte blir några fler konsolportningar av Cod serien.

Medlem

Det är väl dags för Vietnam nu?

Medlem

Tycker dom borde ge över cod serien till Treyarchs!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ww1, vietnam eller möjligtvis första gulfkriget (Iran-Irak 80-88)


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

varför inte koreakriget?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Afghansk-sovjetiska kriget skulle vara kul.

Medlem

Vietnam är ju inte direkt något man kan göra spel på känns det som , alltså missförstå mig inte det finns simulatorer och det finns call of duty som verkligen inte är realistiskt på något sätt.

Men Vietnam tex var såpass annorlunda att vill man ens försöka skapa en verklig bild av det hela så lär det blir löjligt svårt, därav en av anledningarna till att de görs så få vietnam spel.

Det blir ungefär som vanliga cod med lite tätare träd..

Som sagt Cod hör nog hemma i tex Afghanistan, mer öppet klassisk action där man kan känna en form av inlevelse även om det är orealistiskt.

Medlem

You gotta love Treyarch!

Hoppas på Vietnam- eller korea-kriget

Medlem

Kanske skall de ta och göra ett Cod där man är på Mars, som Doom 3, fast med lite mindre dedicated-sever support...

Eller kanske ett Cod som man kan spela med Guitar-Hero gitarren.. det måste ju helt klart vara det nästa och rätta steget i Cod-evolutionen...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

...och World At War sög apa, kommer aldrig köpa ett spel igen med detta team som utvecklare

Medlem

Ja så länge nötterna på IW inte gör något är jag nöjd, kan till och med ha självaste Bollen som manus skrivare! Skulle nog ändå vara nöjd:)

Personligen gillade jag WaW, hade velat se mer användning av coop dock!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vietnam skulle jag tro. Hoppas på att infinity ward fortsätter med MW-serien annars kan väll Treyarchs ta över

Medlem

Call Of Guitar? Usch, den var dålig...

Medlem

Trodde aldrig att jag faktiskt skulle säga det, men jag tror nog allt att Treyarch kommer göra ett bättre CoD-spel än IW.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nej, till Guitar Hero.

Ja, Call of Duty, en bra cod i så fall utan PC dissningar.

Inaktiv

Antar de är pga Bobby Kotick som de ska komma fler Guitar Hero/CoD spel, känns lite väl meh.

Synd att MW2 PC versionen inte kommer som "vanliga" spel med dedikerade servrar m.m. annars hade de varit ett köp tror jag.

Inaktiv

Första världskriget skulle vara nice,tycker jag. Det kunnde vara några flyguppdrag,lite uppdrag bakom fiendens linjer och det typiska skyttegravskriget. Eller varför inte amerikanska inbördeskriget.

Medlem

Vietnam eller koreanska inbördeskriget vore nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

cags

Medlem

Enligt rykten har musik från Vietnam eran licensierats till nästa CoD.

Har vå någon tur så är det Treyarch som gör det och har vi riktig tur så blir det både mod- och dedikerat serverstöd.

Guitarhero... meh. Kan det bli något annat än andre låtar där?

Inaktiv

Spelar ingen roll vilket krig de kör men det skulle vara coolt med ett fiktionellt World War 2, bara för att ja gillar dess vapen.

Eller varför inte "Call of Duty: Online" (det enda onlinespelet som jag tror kan bli bra).

Hur som helst, serien är bra och det är kul att den får mer liv


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Om de gör PC-spel så blir jag glad.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar