Infinity Ward gör något annat efter MW2?

Robot
Medlem
Infinity Ward gör något annat efter MW2?

Efter hur de behandlat PC varianten kan jag bara säga att byt ut dem jävlarna, de må göra bra SPEL men de har inget sinne för hur communityn funkar.

Medlem

Det är väl igentligen skitsamma? när dom har gjort som dom har gjort mot oss pc lirare

Medlem

Det här är väl ändå ingen ny nyhet? Jag känner igen det här sen innan.

Medlem

Låt Treyarch fortsätta, tycker de gjorde ett bra jobb med 5an.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ja. och det är än mindre nyhetsvärde på det denna gång

Medlem

börjar gilla Infinity Ward.. Dom är sådär lagom diviga

Medlem

Med tanke på hur MW2 verkar bli till pc så kan serien lika gärna dö ut.

Alternativet att ge över stafettpinnen till Treyarch skulle iof kunna rädda upp det hela.

Medlem
Medlem

Ska de göra ett konsol-RTS-CoD för omväxlingens skull?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Helt okej för att dom släpper den serien, hoppas ngn annan tar över som förstår vad PC-spelarna vill ha.

Medlem

Känns som dom redan är borta för min del, dom pissade oss pc spelare rakt i fejset. Ursäkta språket:P

Inaktiv

Tyckte W@W var ok, United offensive var dock en 10-poängare. Treyarch införde allt som saknades i första, Sprint & cooking. Så för mig får de gärna ta över helt. Dessutom har de en mycket bra kommunikation med sin community och moddare. Kolla bara vad de gjort för garetjax och CodTV.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Låt Call of Duty-licensen gå i graven efter den här titeln! Eller låt den vila ett par år i alla fall...

Medlem

Verkar som alla fortfarande beter sig som ett par skitungar i sandlådan, dom har inte gjort ett piss mot er "pc spelare" ni kommer kunna spela spelet ändå. Sluta skita ner alla jävla nyheter med eran idioti!!

TVI!!

Medlem

Alla har vi väl rätt till vår egen åsikt eller har jag fel? Iron curtain någon?

Medlem
Skrivet av chewiee:

Verkar som alla fortfarande beter sig som ett par skitungar i sandlådan, dom har inte gjort ett piss mot er "pc spelare" ni kommer kunna spela spelet ändå. Sluta skita ner alla jävla nyheter med eran idioti!!

TVI!!

Kom tillbaka när du dragit renköttet och lavarna ur öronen och vet vad saken gäller. T.ex. har de begränsat multiplayer till löjliga 9 vs. 9.
"Kunna spela spelet ändå"... jasså? Du kan ju försöka dig på multiplayer utan dedikerade servrar och se hur bra det går när du hamnar på en Pentium 4 i Murmansk *host *Operation Flashpoint 2 - Dragon Rising *host*.

Medlem
Skrivet av chewiee:

Verkar som alla fortfarande beter sig som ett par skitungar i sandlådan, dom har inte gjort ett piss mot er "pc spelare" ni kommer kunna spela spelet ändå. Sluta skita ner alla jävla nyheter med eran idioti!!

TVI!!

9vs9 och inga dedikerade servrar...
Det är mer än tillräckligt skäl för pcspelare att reagera så stäng mun o kryp tillbaks till din konsoll eller acceptera att folk har rätt att vädra sina åsikter i detta forum.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Infinity Ward är överskattade. Multiplayer-delen i MW var bra men speldesignen i singelplayer-delen har inte utvecklats ALLS sen första CoD. De är grymma på det tekniska. Grym grafik, fina animationer, bra ljud och sådär men jag tål inte upplägget i singelplayer.

Scriptad sekvens, slåss mot spawnande våger av fiender, nå en trigger som flyttar fram fiendens spawnpoints och medsoldaternas bestämda platser att ta skydd på. Repetera tills credits rullar. Ungefär. Sniperuppdraget, flygplanskapningen och sekvensen där man fick spela som skytt i det beväpnade flygplanet är undantag och de delar jag gillade mest. Men hela spelet har en så trist och artificiell känsla. Allt känns så förutbestämt och onaturligt.

Vore väldigt intressant att se IW göra något annat än CoD.

Medlem

Skulle vara mycket intressant att se IW starta en ny serie av spel, dem har bara utvecklat CoD spelen sedan uppstarten.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av chewiee:

Verkar som alla fortfarande beter sig som ett par skitungar i sandlådan, dom har inte gjort ett piss mot er "pc spelare" ni kommer kunna spela spelet ändå. Sluta skita ner alla jävla nyheter med eran idioti!!

TVI!!

Kan bara hålla med.PC Spelarna har visat att dem är gnälligare än min dotter, och hon är inte tillräckligt stor för att förstå bättre.Vad är eran ursäkt??
Gillar ni det inte , gör något annat.

Lustigt att många börjat lovorda Treyarch i denna tid av IW stuk, då dem tidigare kastade galla över dem.

Medlem

De kan börjar sälja frukter nere på torget.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av chewiee:

Verkar som alla fortfarande beter sig som ett par skitungar i sandlådan, dom har inte gjort ett piss mot er "pc spelare" ni kommer kunna spela spelet ändå. Sluta skita ner alla jävla nyheter med eran idioti!!

TVI!!

Kan bara hålla med.PC Spelarna har visat att dem är gnälligare än min dotter, och hon är inte tillräckligt stor för att förstå bättre.Vad är eran ursäkt??
Gillar ni det inte , gör något annat.

Lustigt att många börjat lovorda Treyarch i denna tid av IW stuk, då dem tidigare kastade galla över dem.

låt mig bara gissa Console älskare?

Medlem
Skrivet av Plimp:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av chewiee:

Verkar som alla fortfarande beter sig som ett par skitungar i sandlådan, dom har inte gjort ett piss mot er "pc spelare" ni kommer kunna spela spelet ändå. Sluta skita ner alla jävla nyheter med eran idioti!!

TVI!!

Kan bara hålla med.PC Spelarna har visat att dem är gnälligare än min dotter, och hon är inte tillräckligt stor för att förstå bättre.Vad är eran ursäkt??
Gillar ni det inte , gör något annat.

Lustigt att många börjat lovorda Treyarch i denna tid av IW stuk, då dem tidigare kastade galla över dem.

låt mig bara gissa Console älskare?

Nej jag spelar på den plattform jag känner för. och har lirat på elitnivå i UT så grunden har alltid varit PC. men man är trött på gnället som florerat.

Medlem

Visst man kanske blir irriterad på allt gnällande. Men på sätt och viss kan jag förstå dom som gnäller för det Infinity gör är fel. Det är nästa som om dom vill förstöra sitt PC rykte med flit.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Plimp:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av chewiee:

Verkar som alla fortfarande beter sig som ett par skitungar i sandlådan, dom har inte gjort ett piss mot er "pc spelare" ni kommer kunna spela spelet ändå. Sluta skita ner alla jävla nyheter med eran idioti!!

TVI!!

Kan bara hålla med.PC Spelarna har visat att dem är gnälligare än min dotter, och hon är inte tillräckligt stor för att förstå bättre.Vad är eran ursäkt??
Gillar ni det inte , gör något annat.

Lustigt att många börjat lovorda Treyarch i denna tid av IW stuk, då dem tidigare kastade galla över dem.

låt mig bara gissa Console älskare?

Nej jag spelar på den plattform jag känner för. och har lirat på elitnivå i UT så grunden har alltid varit PC. men man är trött på gnället som florerat.

Du måste ju fatta att gnället är helt rättfärdigat, har du lirat på elitnivå och ändå inte fattar varför hardcore/above casual spelare regarare som de gör är du ju bara sorglig.

Vi vet alla att det är ett spel , so what ? Jag lirar med clanen, vi är beroende av promod, dedikerade servers osv osv även om vi inte är CPL lirare.

Att din dotter gnäller mindre har väl för fan inget med saken att göra när IW dumpat PC spelarna totalt jämfört med andra versioner.

http://undead.mygameclan.com/user/244066/gallery/432282/featu...

läs listan , det är ungefär natt och dag skillnad..

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Plimp:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av chewiee:

Verkar som alla fortfarande beter sig som ett par skitungar i sandlådan, dom har inte gjort ett piss mot er "pc spelare" ni kommer kunna spela spelet ändå. Sluta skita ner alla jävla nyheter med eran idioti!!

TVI!!

Kan bara hålla med.PC Spelarna har visat att dem är gnälligare än min dotter, och hon är inte tillräckligt stor för att förstå bättre.Vad är eran ursäkt??
Gillar ni det inte , gör något annat.

Lustigt att många börjat lovorda Treyarch i denna tid av IW stuk, då dem tidigare kastade galla över dem.

låt mig bara gissa Console älskare?

Nej jag spelar på den plattform jag känner för. och har lirat på elitnivå i UT så grunden har alltid varit PC. men man är trött på gnället som florerat.

Så, eliten, då borde även du förstå varför folk blir förbannad över att speltillverkare våldtar pcformatet...mindre och mindre spelare per server och det senaste som verkar vara att beröva spelare (klaner) deras förmåga att styra o ställa på sin egen server.
För att inte tala om konsollportningar där inte ens menysystemen fungerar som de ska (dätta gäller nog inte MW2 dock)

Hur kan du, som spelat på elitnivå, inte reagera över att spel släpps utan dedikerade servrar?

För att anamma din ideologi, om du inte gillar vårat gnäll så sluta läsa.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Inga dedikerade kan bli ett problem, men 9v9 är inget problem. Spelet bygger kring små sammmandrabbningar.

Medlem

Bra ni är inte värda att forsätta på Cod serien efter detta idiotiska tillbud

Medlem

Börjar bli trött på alla gråtande PC-spelare.... Snälla ni sluta gnälla innan nu testat? De är så sjukt oseriöst att gnälla på något de inte vet något om.

Ser gärna att Infinity Ward testar något nytt. De har definetivt potential till att göra fantastiska spel så låt idéerna flöda!

123
Skriv svar