Star Trek Online ute i februari

Robot
Medlem
Star Trek Online ute i februari

Verkar inte vara någon större hype kring denna MMO

Medlem

Förstår inte hur alla företag kan förvänta sig göra pengar på MMO's. Antagligen blir dom så pengakåta när dom ser hur bra det gått för World of Warcraft och vill själva ha en bit av kakan. Men finns väl fler än ett MMO som floppar och där dom inte tjänat pengar på spelet. Man tycker dom borde dragit lärdom av det istället.

Star Trek Online känns lite som en EVE-klon och jag tror inte det kommer gå så bra för spelet.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Jag tror det kan gå bra för det här spelet med det säger jag bara för jag är ett startrek fan. Just nu så spelar jag champions online och jag tycker om det. Men när startrek kommer ut så blir det startrek för hela slanten.

PS:Jag tvivlar på att STO kommer bli någon EVE Klon det ser ut att vara en stor skillnad mellan dem om man kollar på ingame filmer.

Medlem

Jag kommer köpa det, sett fram emot spelet länge.

Men Februari 2011? njaaa.. i min mening så är det alldeles för kort tid.

Men tanke på att SCi-FI MMO marknaden är ganska öppen så tror jag många kommer köpa STO bara för det.

Vi har Eve Online just nu... Jag supportar STO för att jag är ett fan till Star Trek men framförallt att spelbolagen så utforska SCI-FI marknaden mer. Är så trött på Fantasy MMO som droppas nonstop, ge oss något annat!

Medlem

Bara en liten notis.

Gick igenom STO forumen för några minuter sedan där fanns det en tråd om release datumet. Efter några poster så skriver en att dom har snackat med en dev på Cryptic angående releasedatumet, svar:

"[22:34] <Cryptic_Stormshade> As far as I know (and I know) we haven't announced anything of that sort yet."

Inte för att jag betivlar Eurogamer, men jag hoppas Februari är fel.

Av alla filmer man har sett så behöver dom åtminstonde 6 månader till på sig att fixa till allt, känns otroligt oklart.

Medlem

Oftast dom filmer som kommer ut är gjorda av gammalt material det fanns till och med en tråd på STO forumet tror jag. Och om man kollar på Gameplayet från Pax och Eurogamer så ser det inte alls ut som på dom andra trailerna.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Jag kommer köpa det, sett fram emot spelet länge.

Men Februari 2011? njaaa.. i min mening så är det alldeles för kort tid.

Men tanke på att SCi-FI MMO marknaden är ganska öppen så tror jag många kommer köpa STO bara för det.

Vi har Eve Online just nu... Jag supportar STO för att jag är ett fan till Star Trek men framförallt att spelbolagen så utforska SCI-FI marknaden mer. Är så trött på Fantasy MMO som droppas nonstop, ge oss något annat!

Du menar februari 2010?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Jag som är en gedigen trekker kommer absolut införskaffa detta eminenta spel, varför? Jo det innehåller 1. Star Trek 2. Rymdslag 3. Markslag.
Sedan inbillar jag mig att man kommer ha stora möjligheter att rollspela vilket bara talar för det ännu mer.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

1
Skriv svar