Uppdatering och DLC till OFP: Dragon Rising

Robot
Medlem
Uppdatering och DLC till OFP: Dragon Rising

finally!

Medlem

Mycket väntande för PS3 ägarna.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

äntligen lite info

Medlem

Blir lessen när jag kollar filmen, ser faktist ut som att spelet hade kunnat bli något:(


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det man har fixat vad gäller pc är....... ingenting.
Multiplayer suger fortfarande en hivsmittad spetälsks avfallna testiklar. P2P fungerar bara inte men de vägrar att släppa dedikerade serverfiler trots att det rekommenderas till och med på dvd-fodralet.
"Field of view" är fortfarande som om man hade skygglappar på huvudet o.s.v.

Det finns hur mycket "kul" som helst i spelets kod men fanskapen på "consolemasters" har avaktiverat i princip allt av någon oförklarlig anledning.

En totalbojkott av "consolemasters" är härmed ett faktum.

Medlem

Ny DLC när huvudprodukten är under all kritik...ehhh vad har blivit fel med många av dagens spelutvecklare...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Man vill ju bara gråta när man ser vad de gjort av OFP.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Körde genom kampanjen, var hyffsad underhålling med en del brister, MP suger stenhårt, tror inte ens jag bryr mig att ta hem detta, det finns nog inget som kan rädda detta spel, tyvär, det kunde ju faktisk ha blivit något bra om det inte var för konsolerna.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Ganska otroligt att folk inte skriver mer här, ett spel som i alla fall hade potential, alla skriver i arcade shootern MF 2. KIDS


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

NÄR SKA DOM FIXA SÅ ATT MAN KAN TITTA RUNT NÄR MAN KÖR?!?!?!?
Skit alltså...

1
Skriv svar