Bad Company 2 - PS3-beta på gång

Robot
Medlem
Bad Company 2 - PS3-beta på gång

Fan va nice!

Medlem

Oh, det här måste jag försöka få tag på!

Medlem
Medlem

Jag tror jag kommer börja gråta om jag missar betan.

Medlem

PC-betan vore ju trevligt att vara med i.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!


signatur

The King is Back

Medlem

Sony vill fightas, härligt

Medlem

Oh yeah! Grymt bra beslut. Kan inte vänta tills man för sätta tänderna i betan eller demot.

Medlem

Annorlunda trailer, me likey.

Medlem
Skrivet av IcePillow:

PC-betan vore ju trevligt att vara med i.

fan va nice:up::D

Medlem

Gif mee...PC, GENAST!! Åhh...denna väntan!

Inaktiv

verkar vara ett jävlig cool spel8)8)8)

Medlem

Intressant val att bara köra betan på Playstation och PC.

Medlem

Läcker film! Me like DICE

Medlem

Ge mig, NU!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av FortuN:

PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!

Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av FortuN:

PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!

Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:

Dåligt försök på ett troll?

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av FortuN:

PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!

Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:

Dåligt försök på ett troll?

Hoppas det..

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av FortuN:

PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!

Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:

Jag kan inte säga så mycket, men borde det inte vara klumpigt att aima med en handkontroll i en FPS?

Vaddå dött ut förresten? Fjantig plattform? Snarare att konsolen är den late och fattiges val (om man inte köper väldigt många spel dvs.).

Kommer dock att inhandla en konsol själv, så jag är ingen hater, men blir trött på att folk säger att PC'n ej är fördel i FPS:er. Bilspel är en sak, där suger det med tangentbord.

On topic:
Ser så sjukt najs ut, har redan bokat Limited Edition. Men varför dissar Dice 360?

Medlem

åfasen, Måste få tag på detta.

Inaktiv
Skrivet av Geetcher:

Intressant val att bara köra betan på Playstation och PC.

Jag är gärna med i båda


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Asså, det kommer bli så grymt att jag får panik! Ska jag köpa det till PS3 eller PC? Eller till båda två? Men vilken först?!

Hjälp mig? xD

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av FortuN:

PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!

Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:

1/10

Medlem

NICE! PS3 here I come! Ser fram mot BC2 mer än MW2.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

söweet!

tur att man har en PS3, som man även spelade BFBC på

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Ser så sjukt najs ut, har redan bokat Limited Edition. Men varför dissar Dice 360?

Eftersom att de dissade Ps3 när det var dags för beta till Bad company 1, antar jag...

Medlem
Skrivet av redmac:

NICE! PS3 here I come! Ser fram mot BC2 mer än MW2.

Ah, jag kan inte hålla med. Om man tänker på Bad Company < Call of Duty 4.

Spelet ser dock galet välpolerat ut, får hoppas att känslan är mera 1942/BF2 än vad Bad Company var.:up:

Medlem
Skrivet av redmac:

NICE! PS3 here I come! Ser fram mot BC2 mer än MW2.

No shit, BC2 är ett 100 gånger bättre spel än MW2

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av v1lle3:

Ser så sjukt najs ut, har redan bokat Limited Edition. Men varför dissar Dice 360?

Eftersom att de dissade Ps3 när det var dags för beta till Bad company 1, antar jag...

Då förstår jag, de jämnar ut lite Skönt att PC får 2:an, med tanke på att ettan inte släpptes till den plattformen överhuvudtaget. Det kan man kalla diss.

12
Skriv svar