Bad Company 2 - PS3-beta på gång

Medlem
Medlem

JA JA JA !!!!!


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

gott gott...gött att vi med ps3 fick betan denna gång då xbox360 fick det till det första

Medlem

detta spel verkar så härligt.
intrycket för mig är en mix av BF2 och Bad Company 1
det kan bara bli succe.

och ja, Battlefield äger Call of duty och har alltid gjort


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vad jag har förstått av att ha läst lite senaste stunden så kommer PC versionen få mer players än 24 (32 eller 40) och Prone!

Inaktiv

Vilken lättnad!! Var har du läst de då? länkar please

Medlem

Vad skiljer detta spelet fråm BF2? Är det en vidarutveckling av det eller nåt helt annorlunda?

Medlem

Asså jävlar. Vad fattar folk inte med PS3 exkusiv? "Jaaa, pc-beta" läs texten ffs

Medlem

Herr Juel91 borde kanske läsa igenom texten han med! Det står klart och tydligt att det kommer betatestas på PC med, fast den börjar i December och inte i November.

Medlem

Fan, DICE gör allt rätt.

Medlem
Skrivet av Juel91:

Asså jävlar. Vad fattar folk inte med PS3 exkusiv? "Jaaa, pc-beta" läs texten ffs

Men ditt nöt!

Citat:

Någon gång i december (oklart exakt när) kommer spelet betatestas också på pc.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av Lanparty:

Vad jag har förstått av att ha läst lite senaste stunden så kommer PC versionen få mer players än 24 (32 eller 40) och Prone!

Källa? Hade ju varit riktigt gött!

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

och ja, Battlefield äger Call of duty och har alltid gjort

Och kommer alltid att göra.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av FortuN:

PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!

Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:

Du kan ska tänka på att PC har byggt upp alla jävlans förbannande konsoler och nördar som sitter bakom den. Så fjantig är den absoult inte. Högre skillnivå finns inte i konsoler. Konsoler och PC ska hållas långt ifrån varandra.

Inaktiv

Najs, såpass snart! Trodde att det var lång tid kvar.
Hoppas det blir lika bra som förhoppningarna så att CoD får lite smisk.

Medlem

i has boner! Vill spela nu!

Medlem

Fan, varför låta min xbox stå och se hungrig ut? :/ Kom igen, DICE.

Medlem

Ser fram emot ett nytt FPS som inte är en konsollportning till PC.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det är ju Dice, så antagligen lär ingen veta hur man får tag på en nyckel förren ett hundratal spelare har fått en.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av FortuN:

PC BETA FTW!!!! Ser grymt ut!

Varför skulle man villja ha det till PC? Jag är lite nyfiken på fördelarma, hur tänker du nu? PC är en fjantig spelplattform som redan borde ha dött.:down:

ge fan i o använda en dator nu då om den är så dålig u surfa på din konsoll? oj förlåt du kanske surfar på din superkonsoll redan

fördelarna me en dator är prestandan som klår konsoller med hästlängder, nackdelen är att den är dyrare! sen att alla spel tillverkas till konsoll o sen får pc en dålig port är bara tråkigt! datorn kommer aldrig dö som spelplatform då den är så mångsidig o du kommer aldrig få den sköna känslan som man har i fps spel på dator på en konsoll.

är ingen fanboy då ja har ägt 2 st xbox 360 en paja o en sålde jag o de ångrar jag för nu finns ju forza 3 o massa tillägg till gta IV!

Medlem

PC alla gånger


signatur

B lup

Medlem

Me want!(Till PS3)


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

DÅÅÅÅÅLIGT vafan ska bara ps3 få det? har ju xbox?!? jaja blir ett säkert köp iaf

12
Skriv svar