WWE SmackDown! vs. RAW 2010

Robot
WWE SmackDown! vs. RAW 2010

Om du har bråkat med grannen/partnern/chefen och inte vill göra upp i verkligheten kan vi rekommendera WWE Smackdown! vs Raw 2010. Du får garanterat ut alla aggressioner.


Medlem
Årets WWE-wrestling testad

"Handlar i princip bara om att slåss" som ett minus? Det är väl ett fightingspel, vad annars skulle det handla om? Jag som missförstått eller missat något? Rätta mig gärna.

Medlem

Wrestling handlar mycket om story och skådespel vilket man kan anpassa i detta spel. Göra din egna story helt enkelt. Inte bara slagsmål.

Medlem

Slåss med domaren har man väl alltid kunnat gjort.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varningstexten i början är nog till för att de vill distansiera sig från backyard wrestling och avskriva sig ansvar för skador som uppstår när folk kör sina egna matcher.

Medlem

Älskade verkligen demot till "WWF Smackdown: Just bring it" till PS2:D
Blir troligtvis ett köp


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

WWE spelen är faktiskt roliga spel med polare, ju fler ju roligare dessutom däremot.
känns det som att utvecklingen går väldigt sakta frammåt.
sälla nå nytt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Föredrar helt klart UFC 2009 Undisputed framför WWE spelen, SVR spelen är rätt tama nuförtiden.
Som Ric Flair hade sagt, Wooooooooooo!


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

UFC är också bra men man kan ju inte köra 4st samtidigt.
sen att jämföra UFC och WWE är inte riktigt rättvist då det inte är samma sak

likadant att jämmföra typ tekken med ufc och wwe också


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Jericho:

Föredrar helt klart UFC 2009 Undisputed framför WWE spelen, SVR spelen är rätt tama nuförtiden.
Som Ric Flair hade sagt, Wooooooooooo!

Som att jämföra FIFA 09 med NHL 09, kthx.

Underbart spel förutom online delen =/ segt o laggar som faen

Kan nån förklara för mig hur man kan köra 50 pers på en stor bana i vilket pang pang spel som helst

Men o få 4 st pers att flyta i en ring är tydligen omöjligt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av Neatherblade:

Slåss med domaren har man väl alltid kunnat gjort.

I många år...

"halvtaskiga rörelsemönster" Va?? 97% av alla rörelser är ju mocapade många säkert av stjärnorna själva


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Är väl en av de få 29åringar i sverige som följer WWE stenhårt och tycker att det är grymt underhållande funderar på att köpa en 360 arcade för att kunna lira detta då jag sålt min kära PS3.. Triple H ftw


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:

Är väl en av de få 29åringar i sverige som följer WWE stenhårt och tycker att det är grymt underhållande funderar på att köpa en 360 arcade för att kunna lira detta då jag sålt min kära PS3.. Triple H ftw

Möjligt. Jag är några år äldre än så och tittar på WWE tillsammans med en ännu mer engagerad flickvän

Inaktiv
Skrivet av Ghagiel:
Skrivet av impact:

Är väl en av de få 29åringar i sverige som följer WWE stenhårt och tycker att det är grymt underhållande funderar på att köpa en 360 arcade för att kunna lira detta då jag sålt min kära PS3.. Triple H ftw

Möjligt. Jag är några år äldre än så och tittar på WWE tillsammans med en ännu mer engagerad flickvän

haha, helt underbart!!! Tänk om man hade haft sådan tur


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:

Är väl en av de få 29åringar i sverige som följer WWE stenhårt och tycker att det är grymt underhållande

Den senaste tiden har jag bara sett WWE lite sporadiskt då och då. Däremot följer jag TNA.

Medlem

"Ett grafiskt problem är hur killarna och tjejerna rör sig i ringen. Det ser ut som om deras ringmuskel krampar våldsamt när de går omkring, vilket kanske är sant med tanke på att en del hopp sker med ändan först"
dagens! haha

Inaktiv

Hehe, fighingspelet handlar i princip bara om att slåss... woot!

Ja, det är inte lätt alltid

Skrivet av impact:
Skrivet av Ghagiel:
Skrivet av impact:

Är väl en av de få 29åringar i sverige som följer WWE stenhårt och tycker att det är grymt underhållande funderar på att köpa en 360 arcade för att kunna lira detta då jag sålt min kära PS3.. Triple H ftw

Möjligt. Jag är några år äldre än så och tittar på WWE tillsammans med en ännu mer engagerad flickvän

haha, helt underbart!!! Tänk om man hade haft sådan tur

Är 27 och har börjat följa smackdown igen ser fram imot fatal 4-way där undertaker ska försvara titeln
Tjejen tittar också men tycker spelet är roligare

Bruno och hans knäppa bisittare på "this week in wwe" på eurosport är ju kungen av komentatorer eller hur grabbar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar