Spela versus-läget i L4D2-demot

Robot
Inaktiv
Spela versus-läget i L4D2-demot

Kan inte connecta tills steam. :S bara jag eller?

står att är fel på mitt internet eller steam nätverket

Medlem

lär inte ladda ner demot igen för versus mode, nej tack.

Medlem

ägd


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Bara för mig det går extreeeeeemt segt att ladda ner demot genom steam? 25kb/s...

Medlem

Jag laddade ner demot med ca. 1,2 MB/s. Fast jag tyckte att medhjälpar-botarna var lite slöa, både bokstavligt och i huvudet. Kändes mer som en expansion än ett nytt spel.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

Jag tyckte hela spelet kändes slött, dom nya special infected var då inte så intressanta och vapnen kändes mer som en mod till L4D. Kändes med andra ord som en mod mer än ett nytt spel.

Medlem

Utgivare: Electronic Arts

Inte undra på att det verkar vara utstressat (inte hunnit testa demot ännu, men någonting säger mig att det inte kommer kännas som ett fullvärdigt spel).

Medlem

Ehm..nu börjas det igen.. =/

Köra med Botar? Det är menat att man skall spela online....
Spelet har blivit bra mycket roligare med close combat vapen, bättre GFX, nya NPCs...

Medlem

Håller definitivt med lordsinner!
jag är bara glad att det har kommit ett nytt och jag fyller år och lär få detta då!


signatur

+Werewolf-Legion+

Medlem

Ojojoj sicket skönt lir. 2:an har mycket saker som man saknade i 1:an. Det jag saknar mest är nog francis tror jag.

Efter lite pill så lyckades jag å polarna få igång så att vi kunde köra demot i versus mot varandra också, var JÄVLIGT underhållande måste jag säga.

Medlem

Glad som fan över mitt nya byte till snabbare internet. Laddade ner demot över 3.3MB/s igår kväll <3

Medlem

Går det segt så pröva att byta till UK i downloads fliken i settings, gick från 600kb/s till 1,9mbit/s när jag tankade cs;)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Gameplayen,vapnen och grafiken är ju bättre än 1:an men stämningen är iaf i demot riktigt kass :/ Den nya musiken var riktigt dålig!! witchen var bättre på l4d och att man spelar på dag(ingame) sänker det också....
OCH DOM NYA KARAKTÄRERNA är åt helvete!!!!!
men tänker ändå köpa det ^^

EDIT: Left4dead 2 känns ganska oseriöst på något sätt:P

Medlem

INTE värt 500kr.
Vapnen är lika ointressanta hittils, stämningen är sämre...dagsljus? pfff :\...
Enda som var på plus var nya fiender, det var rätt sjysst faktiskt.
Karaktärerna var också sämre, och summa summarum...detta känns fortfarande som en grej de kunde ordnat för första spelet.
Fullpris? nej tack.


signatur

Retro.

Medlem

Känns som en expansion. Men den debatten behöver vi inte ta igen Trevligt med Melee vapen, och det var rätt köttigt mot för ettan, men ändå inte lika läskigt. Kanske bara var just den där banan.

Hade önskat att de gjort mer, så det verkligen känts som en nytt spel.

Tex

Ny grafikmotor som klarar rendera ljus från alla survivors samtidgt. Inte bara ljuskoner som inte lyser upp något.
Förstörbara miljöer.
Kanske någon bana med fordon?

Nu är det bara lite nya banor med nya vapen och några nya bossinfected. Lamt. Men jag kommer nog kanske köpa det ändå längre fram, om det blir nedsatt typ 50% någon helg.

Medlem

Jag, tyckte det var kul. Men jag väntar nog med att köpa det.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

tyckte det var helskojj fattar inte allt whine...

Gore faktorn var ju rätt ball också nu känns det lite mer som ett riktigt zombie spel till skillnad mot 1an.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Känns som en expansion. Men den debatten behöver vi inte ta igen Trevligt med Melee vapen, och det var rätt köttigt mot för ettan, men ändå inte lika läskigt. Kanske bara var just den där banan.

Hade önskat att de gjort mer, så det verkligen känts som en nytt spel.

Tex

Ny grafikmotor som klarar rendera ljus från alla survivors samtidgt. Inte bara ljuskoner som inte lyser upp något.
Förstörbara miljöer.
Kanske någon bana med fordon?

Nu är det bara lite nya banor med nya vapen och några nya bossinfected. Lamt. Men jag kommer nog kanske köpa det ändå längre fram, om det blir nedsatt typ 50% någon helg.

Jag störde mig på att man inte kunde se de andras lampljus (i ettan alltså). Synd att de inte fixat det.
Vi får se, kanske blir ett köp någongång när priset är betydligt lägre.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kan ju helt ärligt säga att jag älskar spelet förbehållslöst. Demot var riktigt nice, hann inte spela det så mycket men älskade varje sekund. Effekterna från vapnen känns ju verkligen av nu. Jag vill dessutom, såhär på förhand, säga att det inte är godtagbart att säga att gore inte gör något för spelkänslan här. Det är ett zombiespel...

Ser fram emot imorgon då jag och en kompis kommer lira sönder demot inför filmen "Zombieland" samma kväll. Ser fram emot många skratt i filmen för att kompensera för gångerna man dör på högsta svårighetsgraden i "Left 4 Dead 2".

Good hunting allihop!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Golvis:

INTE värt 500kr.

Fullpris? nej tack.

Kostar ca 327:- från mymemory.co.uk för PC versionen & frakten är gratis

Bättre så ?


signatur
Inaktiv

That's a fat ass!


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Låter nice, vill kompisarna spela så får man pröva lite versus


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Vad kommer till Left 4 Dead 1 ? Det är frågan dom flesta vill ha svar på.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vad kommer till Left 4 Dead 1 ? Det är frågan dom flesta vill ha svar på.

Spelet fick en ny kampanj förra månaden, sluta gnäll bara för att.

OT, Sjukt kul demo

Inaktiv

Detta går väl inte för oss svenskar då konsollen ej funkar att få ner.

Medlem

Om ni inte kan ladda ner, eller det går långsamt (är ofta så vid populära släpp) så gå in på Inställningar - nedladdningar och ändra land till något low-tech land, där datoranvändarna inte är så många. Jag gjorde så när Crash Course släpptes till L4D - finkar fin-fint.

Funkar det för dig? Tacka inte mig, tacka best_jeppe för rådet - han är en källa till glädje.


signatur

Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.

Medlem
Skrivet av hansen:
Skrivet av showerguy:

Vad kommer till Left 4 Dead 1 ? Det är frågan dom flesta vill ha svar på.

Spelet fick en ny kampanj förra månaden, sluta gnäll bara för att.

OT, Sjukt kul demo

Wow... en ny kamanj... dessutom trist sådan.


signatur

Retro.

1
Skriv svar