Vinn en betanyckel till R.U.S.E.

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:
Skrivet av Bazooka:
Skrivet av ROFLMAO:

Jag var intresserad tills jag såg att en pansarvagn var lika stor som ungefär 10 Byggnader i en liten stad.

Den är så stor därför att i det utzoomade läget representerar den flera stridvagnar. Zoomar man in ser man flera normalstora stridvagnar. Antar att det är gjort för att få bättre överskådlighet.

kunde de inte bara använt en symbol i sådana fall? ja mena kratrarna man såg från kanonerna från fartygen var ju stora som atombombskratrar

Är väl ungefär som en symbol? Eller?

Håller med om att kratrarna kanske var i häftigaste laget men är möjligt att det är ett rent stilistiskt grepp (eller så blir kratrarna verkligen så stora i verkligheten med +200mm kanoner).

Medlem

Jävla er alla!! ta alla betanycklarna medans jag är på jobbet sådär

Aja, förväntar mig få läsa mycket gott i forumet

woho har nyckel yeah !!!:D


signatur

the enemy of my enemy is my friend

Medlem

hmm... är det bara jag men jag får error när jag använder koden först står det att koden var inte Valid då tar man bort första raden är det står: RUSE- Då funkar det MEN, sedan står det att koden har redan används =/.. liksom wtf!?

Medlem

Allt är klart, nu är det bara att vänta på mail om att det kommer på Steam.

Medlem

Har samma problem som Lordsinner, min kod fungerar inte och tar jag bort RUSE så står det att min kod har redan använts.

Medlem

Klart som fan så missade jag detta. SKIT!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Hm, jag måste erkänna att jag var för snabb med att sno en nyckel. Jag kommer förmodligen inte ta vara på detta nu när jag är så upptagen med Dawn of War II.

Den som PMar mig först får min nyckel, helt oanvänd.

Medlem

Grattis alla 500

Medlem

Snyggt att det sen är "du kommer vara med, när betan kör igång... nån gång mellan "senare" och "valves snart"....


signatur

Johan Pilestedt

Medlem
Skrivet av lordsinner:

hmm... är det bara jag men jag får error när jag använder koden först står det att koden var inte Valid då tar man bort första raden är det står: RUSE- Då funkar det MEN, sedan står det att koden har redan används =/.. liksom wtf!?

Jag lät allt stå kvar som det var,
RUSE-SCAN-XXXX-XXXX-XXXX

Medlem

ser fram emot detta. tack för keyn!

Medlem

Funkade nu.. gick inte registrera igår men nu gick det bra

123
Skriv svar