Assassin's Creed 2 filmat

Robot
Medlem
Assassin's Creed 2 filmat

Ser ut att bli vädigt kul. Får hopppas att detta blir bättre än föregångaren nu.

Medlem

Vågar inte lita på vad jag ser just nu. Det jag ser verkar väldigt kul, men det verkade 1an också och enligt mig var det första spelet hemskt dåligt(mestadels repetivt, VÄLDIGT repetivt).

Medlem
Medlem

Nu blev jag förvånad. Var det där Playstation 2-versionen eller? Karaktärerna var ju oerhört fula rent polygon och animationsmässigt sett. ACII ska ju vara top notch vad gäller det grafiska. Det där såg ut som skit i mina ögon.

Medlem

Tyckte också grafiken såg lite blek ut.

Men slutet på filmen var rolig

Skrivet av luiga:

Nu blev jag förvånad. Var det där Playstation 2-versionen eller? Karaktärerna var ju oerhört fula rent polygon och animationsmässigt sett. ACII ska ju vara top notch vad gäller det grafiska. Det där såg ut som skit i mina ögon.

jaja det blir ju inte fulare än AC1 i alla fall och det håller fortfarande ...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Måste också hålla med om att grafiken där var VÄLDIGT förvånande... Hoppas det är snyggare när man kör på 360 :/ Men men, blir kul att se hur spelet är när man får det om några veckor

Medlem

Jo.. tänkte filmen igenom hur de KUNDE sett ut med tesselation.

Som dessa takpannor, figurer:


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Någon som har länk till trailern utan reklam eller bara så man kan sänka ljudet så slipper man skiten?

Inaktiv

kommer det verkligen vara sån grafik ser ju nästan sämre ut än 1an :/


signatur

[/5] "powernap over"

1
Skriv svar