The Force Unleashed pc-plåtat

Robot
Medlem
The Force Unleashed pc-plåtat

Hopas styrningen funkar till PC.

Medlem

Börjar helt klart bli lite sugen nu...

Medlem

Gillar ni japanska spel där blonda pojkar med stripigt hår (som gärna hänger ner framför ögonen), bärandes på gigantiska 5-tons-svärd som hoppar och skuttar och slår ner horder av fiender med flashiga effekter (aka sånadär japanska konsolspel), så är dehär något för er

Är ni er PC trogen och vill ha menyer som musen fungerar i, minsta djup i gameplayet samt lite inställningsmöjligheter.. se er om efter ett annat spel.

Fast bilderna är ju helt okej iaf.. ulv i fårakläder

Medlem

Kan nog bli häftigt när man styr kraften med musen. Och med scrollen så styr man hur nära objektet eller "offret" ska vara en. Men vet inte hur resten blir. Annars så kan man ju alltid köra med en kontroll.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Kanske får vi nästa Jka+ nu.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Katana:

Gillar ni japanska spel där blonda pojkar med stripigt hår (som gärna hänger ner framför ögonen), bärandes på gigantiska 5-tons-svärd som hoppar och skuttar och slår ner horder av fiender med flashiga effekter (aka sånadär japanska konsolspel), så är dehär något för er

Är ni er PC trogen och vill ha menyer som musen fungerar i, minsta djup i gameplayet samt lite inställningsmöjligheter.. se er om efter ett annat spel.

Fast bilderna är ju helt okej iaf.. ulv i fårakläder

Rädd för att du har helt rätt!
Testa det nämligen igår och av all teknik snack och så som varit förut väntade jag mig en massa inställningar och snygg grafik, men testa det igår i ,någon minut bara, och jag vart fan rädd!
Hade hoppats på ett nytt jedi outcast men det var inte ens i närheten..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Är det någon skillnad mellan PC och konsoll versionen? minns inte luke skywalker i min XBOX360 version

Medlem
Skrivet av Robsterr:

Är det någon skillnad mellan PC och konsoll versionen? minns inte luke skywalker i min XBOX360 version

Det är Ultimate Sith Edition som han är med i, vilket släpps till PC, 360 och PS3 nu.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar