Left 4 Dead 2-demo på Live och Steam

Medlem

Testade spelet och sånt här ska man fan i mig inte ta full pris för. Jävla idioti är var det är. Lite nya vapen och lite nya zombies, tss. DLC content.

Medlem

Jag tyckte nog att grafiken var lite bättre, och jag gillar att det är handvapen med. Lite löjligt tyckte jag att det var att man inte kunde ha kvar pistolerna bara för att man plockar upp en stekpanna.

Att det är ett eget spel istället för bara DLC tror jag personligen beror på hur populärt ettan var - de ser en kommersiell möjlighet. Och vem skulle inte ta chansen att tjäna pengar när det går?

Medlem

Har lirat ett antal omgångar och jag gillar spelet. Det beror dock på vem man spelar med. Har spelat några gånger med personer som springer runt som höns å leker Rambo. Då är det inte kul. Lirade nu senast 5 omgångar med ett gäng britter och det var riktigt kul. Alla hjälptes åt och det blev riktigt underhållande.

Dock ska jag tillägga att jag ej spelat ettan så jag kan ej jämföra mellan spelen.


signatur

*Io Sono Interista*

Skrivet av Carling:

Lite löjligt tyckte jag att det var att man inte kunde ha kvar pistolerna bara för att man plockar upp en stekpanna.

Precis vad jag tänkte med ...meh


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Förhandsbokade spelet iförrigår och kan bara säga att spelet är underbart! det är som en förbättrad version av left 4 dead massor med nya coola vapen , effekter osv GRYMMT!!!! ångrar inte ett dugg att jag förhands bokade

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Hur fasen ska man spela detta på tv-spel?

Kör i soffan framför TV:n kopplad till datorn med en Xbox 360 kontroll och jag hänger med skapligt.

Och just 2:an verkar mer lättspelad med kontroll och fint med fler närstridsvapen där gitarren och slaktarkniven är favoriter.

12
Skriv svar