Vinn biljetter till Paranormal Activity

Robot
Vinn biljetter till Paranormal Activity
Medlem
Vinn biljetter till Paranormal Activity

tycker inte filmen verkar speciellt läskig

Medlem

Såg trailern och jag trodde det var nån parodi eller skämt av nåt slag. Den verkade inte alls läskig

Medlem

Känns löjligt hype:ad men flickvännen hade nog uppskattat lite bioskräck i höstmörkret.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Se The Haunting in Conneticut istället för den där skiten.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Grymt bra film. Rekommenderas!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag tyckte inte den va bra någonstans eller läskig :S Undrar hur dom mäter den till att va årets eller tidernas skräck

Medlem

bland dom sämsta filmerna som gjorts 2009, sjukt överhypad lågbudget crap med skådespelare som hör hemma i våra bästa år

Medlem
Medlem

Oh hell no, tjejern drömmar ju fan mardrömmar bara hon såg trailern så bäst att man håller sig borta från denna


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Vinner gärna. Har inte sett en skrämmande film på åratal...och denna ska tydligen skrämma rejält. Njaa.. upp till bevis!

Medlem

måste se denna ser inte läskig ut se om en kompis kan slå rekord han sover till varje skräckfilm han ser:p

Medlem
Skrivet av lomlom:

bland dom sämsta filmerna som gjorts 2009, sjukt överhypad lågbudget crap med skådespelare som hör hemma i våra bästa år

enl imdb är den dock gjord 2007

Inaktiv

Jag har sett den här och den är läskig och den är disturbing som bara den, även om den har rekord liten budget så är den bra gjord


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Medlem

Grym film, enkel men välgjord. Den är inte speciellt läskig men obehaglig! Rekommenderas.


signatur

The king stays king.

Medlem

Obehaglig var ordet. Läskig? Nej.

Den ska tydligen finnas i 3 olika versioner, med 3 olika slut.

Medlem

Jag satt på nålar nästan hela tiden. Där alla andra filmer säger bö, säger den här ingenting. Man förväntar sig massa men får bara småbitar. Det är ingen film som ger något in the face, utan det är upp till en själv att leva sig in.

Helt okej med bra hörlurar mitt i natten.

Medlem

Om man med läskigt menar läskigt dålig.

Medlem

Rätt läskig faktiskt. Den är oerhört bra uppbyggd psykologiskt sett.

Medlem

Runken: Den säger 2007 för att filmen ska vara inspelad då.. Men alla vet ju att den är fake-documentry..
Och imponerad att ALLA sett den, när den inte ens gått på bio.

Sen kan jag också fråga mig, när deras PR huvudsakligen är "folk blev rädda i biosalongen och äckligaste filmen någonsin", då är den troligtvis inte så. Både Blair Witch Project och The Ring hade liknande PR.

Medlem

Har sett filmen 2 gånger, först själv och sen en gång med en kompis. Inte läskig alls. Dock cool :/

Medlem

Trailern där de filmar publiken är så sanslöst löjlig, filmar man rätt publik kan man få samma reaktioner från nästan vilken film som helst.

Medlem

Absolut en av de bättre filmerna i sin genre.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

lätt en av dom bästa skräckfilmerna iår. Jag är less alla splatterfilmer och skit, och den är helt klart bättre än Drag me to hell som var en stor besvikelse.

Medlem

Jag ångrar att jag kikade på den här hemma. -.- Vill fan se den på bio. Lär visserligen gå på den ändå.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Runken: Den säger 2007 för att filmen ska vara inspelad då.. Men alla vet ju att den är fake-documentry..
Och imponerad att ALLA sett den, när den inte ens gått på bio.

Sen kan jag också fråga mig, när deras PR huvudsakligen är "folk blev rädda i biosalongen och äckligaste filmen någonsin", då är den troligtvis inte så. Både Blair Witch Project och The Ring hade liknande PR.

Filmen är faktiskt inspelad 2007 men det var först när Spielberg fick se den som den plockades upp för att börja visas på biografer i lite större utsträckning. Därför är den bioaktuell först nu.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Passar på att varna för att man måste vara femton för att se filmen på bio. jag lärde mig på det hårda sättet. vann två biobiljetter till District 9 men eftersom jag inte hade åldern inne fick mamma och pappa se den istället.

Medlem
Skrivet av jeppe95:

Passar på att varna för att man måste vara femton för att se filmen på bio. jag lärde mig på det hårda sättet. vann två biobiljetter till District 9 men eftersom jag inte hade åldern inne fick mamma och pappa se den istället.

Kommer ihåg att ja va sur på din dumhet då. Men tur att du har lärt dig

OT: Jag har faktiskt sett den här filmen olagligt o jag kan säga att den var inte så läskigt. Den var bara så jävla hypad så man satt o väntade på att det skulle bli cp läskigt och därför blev den läskig typ.. , men inte alls så läskig som man trodde.

Medlem

Jag och syster såg denna film, och vi blev helt störda. Den var så otroligt påfrestande för kropp och stjäl, vi reagerade exakt likadant, den var så pass "äkta" att den gick rakt in i stjälen.

Filmen rekommenderas starkt.

Sen såg vi filmen igen med några polare, dom rörde inte en min. Och blev inte ett dugg disturbed, de tyckte det var sämsta skiten ever. Så, filmen fungerar bara på vissa.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

AW8
Medlem

Jaså, den där jävla filmen med dessa jävla reklam-banners med trailer överallt...
Jag skulle inte ens gå om jag fick betalt för att gå!


signatur

PC gamer 'til I die.

12
Skriv svar