Vinn biljetter till Paranormal Activity

Medlem

Folk hoppas på amerikansk skräckis med bimbos, massa blood, och monster.
Det dem får är ett riktigt lågbudget drama med spök inslag.

Och den är riktigt bra trots ibland frustrerande dialog.
Tjejen: -Vi sover aldrig mer här!
Killen: -Nej låt oss stanna en natt till!
Tjejen: -Okej då, vi stannar trots allt ont "vålanden" har gjort mot oss.

Men annars så är den sevärd. Fler gånger mer skrämande än "Låt den rätte komma in". Men det är smak sak om man är rädd för 13 åriga flick vampyrer eller onatruliga fenomen


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Inaktiv

Riktigt kass film, dålig handling usla skådespelare och inte dirket läskig.

Medlem

SJUKT ÖVER HYPAD FILM tiiihii vill bara säga att den inte änns är så läskig. om man gillar sådan lite mystisk skräck så ja då kan det vara något Annars är den bara lite mysko helt enkelt. Att den är baserad på att någon person hade gjort ungefär lika dant är ju ett +
läskigaste film i år? nej verkligen inte långt ifrån.

Medlem

haha den här filmen är så jävla dålig! anledningen att den är hypad är för att marknadsföring teamet har gått ut på internet och låtsas att vara människor som sätt filmen och tyckt att den var jätte läskig och rekomenderat den överallt.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

låt den rätte komma in var ju i min mening inte skräckfilm, den var väldigt bra av andra skäl, som dramatornig och hela autentiska stämningen som filmen gav. Denna kanske passar vissa, men för mig var det verkligen för dåligt, och som du Cybo skriver, dialogen är fruktansvärt dålig och inte alls speciellt autentisk, dörrar som smäller, skrik och anden i glaset moment, får mig att tänka på spökhistorier som man hörde som 13 åring, det är verkligen inge vidare

Medlem

På fråga 2 menar ni cameo hoppas jag... Inte riktigt biroll... Annars har jag fel =P

Medlem

Isch, tur att jag inte bor i Sverige så har jag en manlig ursäkt för att inte delta i tävlingen. Jag är dessutom övertygad om att SF inte skulle uppskatta en brunlackerad biosalongsstol.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Riktigt bra film

Inaktiv

Går ju inte säga om den är läskig eller ej från trailern. Man kan ju inte spoila de läskiga bitarna som en del filmer varit duktiga med förr.

Verkar läskig. Men efter att ha sett extremt mycket skräckfilm så blir jag nästan aldrig rädd längre. Hoppas att denna kan framkalla lite kalla kårar


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Medlem

Somnade 20-30 min in i filmen. Så läskig och bra var den enligt mig.

Medlem

hyffsad rulle, Såg den första gången för en vecka sedan.. tyckte inte att den var så skrämmande, men när man såg den en gång till, så började man upptäcka saker som man inte såg innan.. då blev det lite mysig :>

Medlem

Ehm.... Får väl hoppas jag vinner biobiljetter till denna för jag tänker FAN inte betala för detta!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag trodde FZ var en spel sida?? Nu har ni filmreklam före varje video (för just denna film), och nu lottar ni ut biljetter till filmen?? Hur gick det här ihop egentligen?? Filmen är inte ens spel relaterad, finns inte ens ett spel med liknande namn på g?? Så jag fattar inte riktigt, det måste vara bara jag som är slö här?? Däremot så undrar jag hur mycket ni (fz) fick för reklamen för att ni ska helt sälja era gamla metoder?? Måste ha varit ganska bra betalt??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Redaktör
Skrivet av HaZe303:

Jag trodde FZ var en spel sida?? Nu har ni filmreklam före varje video (för just denna film), och nu lottar ni ut biljetter till filmen?? Hur gick det här ihop egentligen?? Filmen är inte ens spel relaterad, finns inte ens ett spel med liknande namn på g?? Så jag fattar inte riktigt, det måste vara bara jag som är slö här?? Däremot så undrar jag hur mycket ni (fz) fick för reklamen för att ni ska helt sälja era gamla metoder?? Måste ha varit ganska bra betalt??

FZ är en spelsida och den finansieras av reklam. Att SF annonserar hos oss beror nog på att de tror att våra läsare kan tänkas vara intresserade av filmen i fråga. Våra tävlingar har oftast (men inte alltid) spel i prispotten.

Hur mycket SF fick betala för den aktuella kampanjen vet jag inte och det är förstås inget som redovisas. Riktlinjer för våra annonspriser hittas här och här förklaras priserna.


signatur
Medlem

Den sög. Långtråkig. Blair Witch och The Ring var myyyyyycket bättre.

Medlem

Visst hoppade man allt till då och då när man såg den, riktigt bra rulle


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av cybo:

Och den är riktigt bra trots ibland frustrerande dialog.
Tjejen: -Vi sover aldrig mer här!
Killen: -Nej låt oss stanna en natt till!
Tjejen: -Okej då, vi stannar trots allt ont "vålanden" har gjort mot oss.

Wow du missade helt vad dom sa i filmen.

Medlem

Denna är sämst, väldigt seg och händer typ inget. :<
Och nej, jag hoppas inte på en amerikansk med bimbos, hatar såna också.

Medlem

Jävlar fett tuffa ni måste vara som redan sett den men inte tyckte den var läskig.

Inaktiv

Tittade på filmen igår. Klicka på länken för att läsa mer.
http://erik.edgren.nu/blog/read/14

12
Skriv svar