Dragon Age: Origins

Robot
Dragon Age: Origins

För nio år sedan släpptes tidernas bästa rollspel. För sju år sedan släpptes spelet med tidernas bästa rollspelseditor och för fem år sedan släpptes tidernas näst bästa rollspel. I dagarna släpps spelet som av utvecklarna själva har kallats den andliga uppföljaren till samtliga tre ovanstående.

#bioware, #baldurs-gate-ii-shadows-of-amn, #neverwinter-nights, #star-wars-knights-of-the-old-republic, #mass-effect


Medlem
Dragon Age - recensionen!

Äntligen! Uppdaterat er sida sen jag kom in på jobb kl 9.


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Längtar verkligen tills man kan hämta sin collectors edition på torsdag !

Medlem

Satsade på en solklar femma!

Medlem

Det här ska köpas. Men tyvärr inte den här månaden.

Tack regeringen för att studenter har lägre bidrag än arbetslösa!

Medlem

Verkar lovande med så högt betyg, men seriöst - hur kan spelet ha fått ett plus för grafiken, den ser ju ut som skräp?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Sjukt bra spel! Håller med om betyget. Kommer köpa det här!

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Verkar lovande med så högt betyg, men seriöst - hur kan spelet ha fått ett plus för grafiken, den ser ju ut som skräp?

Man kan inte säga det genom att kolla på bilder eller ens trailers. Det måste ses in-game, så är det i dom flesta spelen.

Medlem

wow , inte mycket negativt här inte , det här måste spelas

Medlem
Skrivet av Panimala:

Sjukt bra spel! Håller med om betyget. Kommer köpa det här!

Pirat.

Verkar som ett mycket lovande spel. 60 timmar låter lagom. Jag blir så jäkla sugen, torsdag som gäller. Synd att det är tentavecka...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Verkar lovande med så högt betyg, men seriöst - hur kan spelet ha fått ett plus för grafiken, den ser ju ut som skräp?

suck.. Det är inte crysis och så hemsk är inte grafiken..


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

På Torsdag försvinner alla måsten!

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Pirat.

Tror att det är ganska många (men absolut inte jag! ) som inte kunde hålla sitt begär i styr när det kom ut ett par dagar innan release, men som sedan kommer springa ner och köpa det på releasedagen. För Bioware förtjänar verkligen varenda krona för detta.

Medlem

Härlig recension Emil.
Och ett stort plus för "dagens dilemma", där ni ger en fingervisning till vilket format man för köpa spelet (självklart har jag redan förbokat för PC'n. synd bara att posten i england strejkar, kan dröja en vecka innan jag får spelet pga det)

Medlem

2 dagar kvar blir tokig!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Så solklart köp, men det kommer inte till ps3 förän den 19, varför?:O

Medlem

Givet köp, jag ger mig.

Inaktiv

Tur att jag har förhandsbokat det sedan länge. På torsdag kommer en helt ny värld öppnas för mig och jag är säker på att jag kommer älska vart enda ögonblick.

Medlem

Blir myspys med detta i helgen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fan vad trevligt! Måste ha missat detta spelet helt, för ett par dagar sedan hade jag inte ens hört talas om det. Bokat och klart, bli torsdag nu lite fort!

Medlem

Skön recension, bra med notisen i slutet om vad man kan förvänta sig för skillnad i konsolversionen. Måste köpa det här spelet så fort jag får lite ledig tid över!

Inaktiv

Tack för "Dagens dilemma"-infon!

Medlem

Intressant, detta kommer att få ens ögon att stirra i x-antal timmar framöver

Medlem

Bra, jag känner mig lugnad efter denna beskrivning av spelet. Blir ett köp till PC när jag känner för att gå under jorden några veckor. Kanske de hinner släppa någon obligatorisk patch innan dess också? Sådant här får en att längta efter vintermörkret.

Testade ni editorn eller ... ?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

och jag som inte har pengar...TÄVLING?? ^^

Medlem

Beställning av spelet skedde igår, så nu är det bara att vänta. Kan förutspå att det här kommer bli en lugn och mysig helg. Lite av en semester från allt Halloween-firande kan man nästan säga.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Låter som Bioware har lyckats igen.

Kan knappt vänta!

Medlem

Dagens dilemma är precis något som jag funderade på när jag läste recensionen. Har en bra PC, en Xbox360 och en PS3 slim.
Tror att det plir en PS3 version eftersom då kan frugan också spela det (hon vägrar spela med mus) samt att det är alltid nice att spela på en 42" lcd TV liggandes i soffan
Men visst det underlättar att spela med mus och tangentbord.
Vilken version ska ni andra köpa?

Medlem

Redan förbokat så nu bara att vänta.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

jag har inte problem med laddnings tiderna.

6gb ram
intel ssd x25 g2
quadcore 9650 @ 3.2ghz
ati 5870

Skriv svar