Ratchet & Clank: A Interview in Helsinki

Robot
Ratchet & Clank: A Interview in Helsinki

I veckan släpps Ratchet & Clank: A Crack in Time, Insomniacs tredje spel med den märkliga duon i huvudrollen. Vi mötte utvecklarna i Helsingfors, av alla oväntade platser.

#sony, #nintendo, #super-mario-galaxy, #new-super-mario-bros-wii, #resistance-2, #insomniac, #x-wing-vs-tie-fighter


Medlem
Ratchet & Clank - ett beväpnat Mario

Mysigt mysigt. Blir nog att ta ut några komptimmar imorgon eftermiddag

/ LordDaimos

Medlem

Ser ju riktigt fint ut. Jag bangar inte.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

När släpps det i butik ?
Står 6e på FZ men man vet ju aldrig

PaZ
Medlem

Läsvärt! Jag hakade upp mig lite när jag läste "ett vapen som skjuter kulor", det lät inte så revolutionerande tills jag förstod att det måste vara spelkulor som åsyftas?

Medlem

Jag ser verkligen fram emot att få spöa upp Lord Vorselon

Medlem

Varför är det bara Nintendo som släpper plattformsspel nuförtiden? Med tanke på att det var den överlägset största genren förut så tycker man att det åtminstonne borde finnas några Mario-kloner där ute?

Inaktiv

Älskar den serien! Bara R&C är värt att skaffa PS2-3 för tammefan! Det är som en lång interaktiv animeradfilm!

Medlem

mumma! Ce edition here I come!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av pazu:

Varför är det bara Nintendo som släpper plattformsspel nuförtiden? Med tanke på att det var den överlägset största genren förut så tycker man att det åtminstonne borde finnas några Mario-kloner där ute?

Har också länge undrat detta, jag kan inte komma på något spel som liknar Mario64 rent spelmässigt. Dvs där det krävs lite skicklighet för att bygga upp fart och kombinera hopp för ta sig runt hinder och liknande.

Tänk Mario64 + multiplayer capture the flag eller liknande. Instant success.

Inaktiv
Inaktiv

Jag längtar efter det här spelet!!!!!så jäkla bra . Har alla spelen till ps2 men längtar efter ps3 serien!!det verkar väldigt kul


signatur

Ratchet and clank 4 ever

1
Skriv svar