Se artwork från Fallout-onlinerollspelet

Robot
Se artwork från Fallout-onlinerollspelet
Inaktiv
Se artwork från Fallout-onlinerollspelet

Öka takten Interplay :S

Annars blir det något xboxat oblivion-trams.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av Prypiat:

Öka takten Interplay :S

Annars blir det något xboxat oblivion-trams.

Jasså du tror att något annat/bättre är möjligt? Ah att vara ung igen ^^

Medlem

Önskade att fallout 3 såg ut som borderlands i stället. hade varigt bättre kännsla.
Vart i stället glansigt och plastigt. Och ganska enformigt och barnsligt pgt att fienden blev starkare ju mer du levla.

Medlem

Inte för att vara sån. men konceptskisser är väl knappast något bevis för fullskalig utveckling. Det behövs ju bara att en artist sitter och spottar ur sig lite bilder, någon kodning behöver ju inte ens ha satt igång.

Medlem

Jag har ingen anledning att tro att Interplay skulle göra bättre Fallout än någon annan.. De har ju sparkat alla som var inblandade med orginalspelen för att bana väg för actionbaserade konsollversioner (B.o.S.. vilket lyckligtvis floppade).
Det var en mörk dag då Interplay dödade Black Isle..

Skrivet av Taikon:

Önskade att fallout 3 såg ut som borderlands i stället. hade varigt bättre kännsla.
Vart i stället glansigt och plastigt. Och ganska enformigt och barnsligt pgt att fienden blev starkare ju mer du levla.

Öh, varför ska ett spel som följer en serie helt plöttsligt ändra sig och bli nånting det inte är? Hela Fallouts intentitet ligger ju i dess design. Föredrar själv Fallouts design mot Borderlands high-tech design. Eller menar du bara cellshadingen?

Men jag håller med dig om fienderna.

Medlem

Så länge de inte gör MP av TES så bryr jag mig inte.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fallout Online skulle vara mer än intressant.

Inaktiv

Hoppas bara det bygger mer på FO1/FO2 än FO3.

1
Skriv svar