N-Gage säger farväl

Robot
Medlem
N-Gage säger farväl

Ovi Store fungerar riktigt smidigt, så vi Nokia-användare klarar oss nog.

Medlem

N-Gage, vilket totalt misslyckande. Alla minns väll tacoörat?

Medlem

Världens största flopp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Första N-Gage, tacoluren, fick till sist några riktigt bra spel, så som The Elder Scrolls: Shadowkey, Rifts: Promise of Power och Pathway to Glory. Mobila guldkorn, med bra story, gameplay osv. Spel som jag tyckte var bättre än något som GBAn erbjöd då.

Men inget av det kom till denna nya N-Gageplattformen som lanserades förra året. Det är bara lättsamt skräp som vilket javaspel som helst, och utan någon som helst engagerande story osv. Finns inga RPGn till den, till exempel.

Så jag är inte speciellt förvånad över att plattformen skjuts ner, då utbudet av spel är skräp. Fast det är rätt trist, då jag köpte en Nokia E52 för 4 veckor sedan som är kompatibel med N-Gage, fast det var inte därför jag köpte den då jag redan hade gett upp hoppet på N-Gage.

Inaktiv

f*n oxå, jag verkligen tyckte om de där N-gage spelen :[ och nu är de borta.......OVI SUGER #%¤#?# ni fattar väl ) där finns inte några riktiga spel ,bara dem i 2d (t.ex. assasins creed till 5800xm) vad är det?? går vi tillbaka till det gamla???

Medlem

N-Gage QD var det inget fel på, men vid det laget var N-Gages rykte redan förstört.

1
Skriv svar