Inga planer på Assassin's Creed 2-demo

Robot
Inga planer på Assassin's Creed 2-demo

Ganska självklart..

Ser fram i mot det här mer o mer


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

B-B-B-Bananänä:
Vet inte om någon sagt detta tidigare... men ditt nick är så jävla episkt som det bara kan bli. Det måste ta en kvart att knappa in det där användarnamnet varje gång du loggar in på FZ, för du fuskar väl inte och sparar det?

Inaktiv

Ingen väntade sig nog ett demo ändå så.

Inaktiv

Första spelet räcker.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

No demo no buy det är väl självklart om något, man vill ju veta om spelet är bra innan man lägger pengar på det.

Skrivet av Sebastian Lind:

B-B-B-Bananänä:
Vet inte om någon sagt detta tidigare... men ditt nick är så jävla episkt som det bara kan bli. Det måste ta en kvart att knappa in det där användarnamnet varje gång du loggar in på FZ, för du fuskar väl inte och sparar det?

Haha ja det är ett helvete... iaf när man rensat historiken

Tack gud (FZ crew) för autoinloggning:up:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

AAAAAAAHHHHHH jag orkar snart inte vänta längre!!!!!

Inaktiv

Släpper Ubisoft ett demo av AC2 så kommer ingen att köpa det eftersom det med säkerhet inte lever upp till hypen. AC1 var ren skit och AC2 blir garanterat lika jävligt.


signatur

War never changes.

Medlem

Dom släpper väl inget demo för det e väl lika jävla enformigt som ettan kanske.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Nu släpptes det väl aldrig någon demo för ettan, så det var ju inte så oväntat.

Medlem

Men vad händer med spelmarknaden! Det är verkligen inte ofta man får demon längre, hur fan ska man veta om ett spel är bra/kul eller inte annars?

Recensioner och tester är ju något man verkligen inte kan gå på och efter första spelets buggiga jävla konsolportning så vettifan om man vill köpa det här!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Visst för att jag inte påverkas av det här (redan beställt)men jag håller fullständigt med!
Man vill ju ha en demo så att man vet om man vill spela spelet! Störande med spel som inte har någon demo alls :/

Medlem

Hoppas det är lite svårare än 1an, där kunde man med lätthet spöa 30 pers åt gången.

Medlem

Att inte släppa demo på första gjorde nog att fler köpte det. Att inte släppa på andra gör nog att färre köper det. ^^

Jag använde Gamestops 1 kr + 2 spel för det och 200:- kan det ju vara värt. Annars är det lätt att kränga av det utan förlust.

Ettan var en besvikelse på en hel del plan och jag hoppas att de är åtgärdade.

Kanske är svårt att släppa demo på ett sådant här spel? Vad vet jag?

Medlem

nej såklart dom inte släpper demo, då märker ju folk att det är lika kasst och enformigt som ettan, innan dom köper det.

Inaktiv

ser fram mot release dagen


signatur

[/5] "powernap over"

1
Skriv svar