Ny trailer från Champions Online

Robot
Medlem
Ny trailer från Champions Online

Dessvärre blir detta spel otroligt tråkigt väldigt fort, vilket är synd. Har spelat i 2 månader nu och kommer lägga det på hyllan inom kort. Känns som om man går på MMO-nit efter MMO-nit (läs Age of Conan & Warhammer Online)


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Håller med till fullo.

Medlem

Lirade nu i helgen då det var gratis och jag måste säga att det var precis som deras förra spel City of Heroes, karaktärseditorn är mer intressant än själva spelet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av saru:

Dessvärre blir detta spel otroligt tråkigt väldigt fort, vilket är synd. Har spelat i 2 månader nu och kommer lägga det på hyllan inom kort. Känns som om man går på MMO-nit efter MMO-nit (läs Age of Conan & Warhammer Online)

När lade du ner warhammer? Har blivit betydligt bättre nu än vad det var för några månader sedan.

On topic så var trailen ej spelbar med en crossfire konfiguration.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

City of Heroes rip off, det är ju exakt samma spel fast lite sämre.

Medlem
Skrivet av v1ctory:

On topic så var trailen ej spelbar med en crossfire konfiguration.

För mig funkade trailern utan problem med crossfire. Förstår inte riktigt vad crossfire skulle ha något att göra med att spela upp ett film-klipp?

Medlem

Rip off?
Tror faktiskt inte det går att göra en rip off av något man själv har skapat... det e ju samma människor som gjort City of Heroes som nu gjorde Champions Online mr Sherlock

Inaktiv

City of Heroes var lite bra och jag är väldigt kräsen tänker inte testa ett onödigt spel.

Medlem
Skrivet av Divion:
Skrivet av v1ctory:

On topic så var trailen ej spelbar med en crossfire konfiguration.

För mig funkade trailern utan problem med crossfire. Förstår inte riktigt vad crossfire skulle ha något att göra med att spela upp ett film-klipp?

Trialen menade jag Filmen fungerade utmärkt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar