Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

Robot
Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

Rockstar gör det igen, och det är tjut och sprut i rosa ljus när Tony Prince och Luis Lopez gör Liberty City osäkert och världen lite mer tolerant.

#grand-theft-auto-iv


Medlem
Så bra är balladen om Gay Tony

Alltså jag älskar detta tillägg... Det är ännu bättre än The lost and damned, vilket jag inte trodde var möjligt. Men 5\5 ? Och det är flera spel som fått "Perfektion" på sistone... Är det inte bättre att börja ha från 1-10 istället ? Liksom Detta är lugnt 8.5 iallafall vilket är riktigt bra. Men perfektion låter så dumt, inget spel är ju perfekt

Medlem

Ett spel som inte har perfekta kontroller kan aldrig förtjäna ett betyg som perfektion, omöjligt


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Magnifik recension, herr Bennet! Jag vill köpa en 360 nu efter att ha läst din artikel.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jävla synd att det bara kommer till 360


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Blir en download i mellandagarna för mig tror jag.

Medlem

Köpte boxen med detta och Lost And Damned häromdagen, spelar just nu igenom L&D, och det äger! Detta verkar minst lika bra

PaZ
Medlem

Jäkla xbox att sno exklusivt material sådär :/

Medlem

Börja inte ens att tjafsa om betyget. Det är en meningslös siffra för er, men det betyder något för recensenten.

Spela tillägget själva och sätt ert eget betyg om ni känner att 5 av 5 är fel.

Angående tillägget anser jag det är sjukt jävla underhållande, inte alls uttjatat på långa vägar. Blev ärligt talat förvånad :>


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Vill ha det på PC:(

Medlem

Sweet, blir nog minst lika bra som TLAD


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Alltså jag älskar detta tillägg... Det är ännu bättre än The lost and damned, vilket jag inte trodde var möjligt. Men 5\5 ? Och det är flera spel som fått "Perfektion" på sistone... Är det inte bättre att börja ha från 1-10 istället ? Liksom Detta är lugnt 8.5 iallafall vilket är riktigt bra. Men perfektion låter så dumt, inget spel är ju perfekt

Du får nog tänka ett steg längre, man kan ju inte jämföra en recension av Peggle som ger en 10/10 med t ex att MGS4 får 10/10.

Detta är väl ett billigt DLC som erbjuder mycket valuta för pengarna och bygger på ett spel som ansågs vara en 10/10 av många. Som sagt, man måste tänka ett steg längre ibland. Eller jämför du DS titlar rakt av med 360/PS3 titlar också?

inK
Medlem

KABOM! - 5/5, härligt.

En annan PS3-spelare får nöja sig med att njuta av bilderna/filmerna.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av McKain:

Jävla synd att det bara kommer till 360

Det kommer nog senare till andra format oxå, skulle inte förvåna mig.

Medlem

TBoGT tyckte jag var bra mycket bättre än TLAD. Både i längd och underhållande faktor. Rekomenderas starkt.

Medlem

Bra recension!:)
För övrigt skiter jag helt i sifferbetygen nu då de blivit helt meningslösa och devalverade.
När ett stort hypat spel recenserats och man klickar på länken vet man att runt hälften får 5/5 så det betyder ingening längre tyvärr.
Ingenting jag orkar klaga över mer, läser recensionerna för innehållet och kollar andra större siter för seriösa bedömningar, det funkar ju liksom.

Medlem

Kan inte annat än hålla med om helikopterkontrollerna, att flyga i något gta-lir har för mig alltid varit jäkligt iaf.

Sjukt svårt att träffa med den där attackhelikoptern med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

fan att jag skulle få ring of death för andra gången precis när jag laddat ner det här -.-, har inte hunnit spela mycket av brütal legend heller och snart kommer assassins creed 2 och dragon age också.

KoP
Medlem

Tyckte personligen Ballad of Gay Tony var mycket roligare än Lost and the damned. Mer variation i uppdrag och multiplayer delen var långt mycket bättre nu då man kan hoppa fallskärm i freemode + en del rätt roliga vapen att leka runt med.

Och Yusuf.. han bara måste man älska.

Medlem

Underbar recension! Har inte spelat GTA 4 än, men det ser ut att bli så:)

Medlem
Skrivet av LeMick:

Ett spel som inte har perfekta kontroller kan aldrig förtjäna ett betyg som perfektion, omöjligt

Precis vad jag tänkte. Finns det minus i en recension så kan det ju inte bli en fullis.

Testade GTA och undrade länge varför det är sådan hype på liret. Kontrollerna suger ju riktigt, i strid är det ju nästan frustrerande bökigt.

Medlem

Shit vad alla klagar på kontrollerna? Det är ju inget fel på de, och helikopterkontrollerna? WTF, det är ju hur lätt som helst att flyga i GTA IV, i alla fall på konsol.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Köpte också boxen och kör igenom lost and damned, köpte den dock efter alla recensioner om gay tony och denna sållar sig till gruppen. Längtar nästan till l&d är klart

Inaktiv

Köpte det för 5 minuter sedan! Blir att lira i några timmar nu !

Inaktiv
Skrivet av medieval_:

fan att jag skulle få ring of death för andra gången precis när jag laddat ner det här -.-, har inte hunnit spela mycket av brütal legend heller och snart kommer assassins creed 2 och dragon age också.

mmm RROD.

Inaktiv
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av LeMick:

Ett spel som inte har perfekta kontroller kan aldrig förtjäna ett betyg som perfektion, omöjligt

Precis vad jag tänkte. Finns det minus i en recension så kan det ju inte bli en fullis.

Testade GTA och undrade länge varför det är sådan hype på liret. Kontrollerna suger ju riktigt, i strid är det ju nästan frustrerande bökigt.

Dessutom är spelet lite gammalt nu och ointressant.

Inaktiv
Skrivet av zyr0k:

Magnifik recension, herr Bennet! Jag vill köpa en 360 nu efter att ha läst din artikel.

mm köp en konsoll för ett ttillägs skull, bra investering.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BigD:

Bra recension!:)
För övrigt skiter jag helt i sifferbetygen nu då de blivit helt meningslösa och devalverade.
När ett stort hypat spel recenserats och man klickar på länken vet man att runt hälften får 5/5 så det betyder ingening längre tyvärr.
Ingenting jag orkar klaga över mer, läser recensionerna för innehållet och kollar andra större siter för seriösa bedömningar, det funkar ju liksom.

För det finns inget samband mellan att produktioner från erkända spelhus får bra betyg. Det kan inte vara så att "runt hälften" är så pass bra att de förtjänar full pott?


signatur
Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Testade GTA och undrade länge varför det är sådan hype på liret. Kontrollerna suger ju riktigt, i strid är det ju nästan frustrerande bökigt.

Pratar vi om GTA4 så är det inget bra spel, grafiskt är det, kanske kontrollerna med(kommer inte ihåg att det skulle vara några problem jämfört med t.ex Saints Row). Men GTA4 är inte kul, dom flesta blir uttråkad efter första eller andra ön. Saints Row(2) som kanske är en oseriös "GTA-klon" är 10x roligare än GTA4.

Medlem

Nämen gud så trevlig dag!!!

Betalade för lite M$ poäng och tankade ner Ballad of Gay Tony...

Startade spelet, kom till intror och sen får jag 3 red lights of death!!!

Vad fan är oddsen????

Ist. för att sitta o lira detta spel nu så har jag lämnat en reparations request. Hade iaf. garanti kvar.
Bör jag plocka ur HDD:en? Vad är det som kommer raderas om M$ kommer radera allt på den.
Är den jobbig att ta bort? HJÄLP!

Tyck synd om mig, tack!

12
Skriv svar