Ny Vampire: Bloodlines-patch på gång

Robot
Medlem
Ny Vampire: Bloodlines-patch på gång

Jag går tillbaka till gamle Bloodlines då och då, mest för att jag aldrig klarar spelet (kul att börja om med nya klasser ;>) så detta är ju toppen! Hurra för trogna fans! Släpp gärna en okrånglig vista-patch till Baldur's Gate 2 också


signatur
Medlem

Skulle vara kul med en uppföljare...

Medlem

Jag tycker ett nytt företag ska utveckla en uppföljare


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Finns en del spel man önskar hadde så här bra fans.

Medlem

Härligt, Bloodlines är ju riktigt underhållande!

Medlem

Hade gärna köpt spelet, men har aldrig sett med REA på steam.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Göttmos


signatur

[b]"I See no God up here..."
Yuri Gagarin 1961

Medlem

Spelet med någon av de nya patcherna tror de va uppe i 4.7 eller nåt. Underbart spel på alla vis. Laddningstiderna är bättre nu. Kom ihåg på den gamle gode tiden när man satt på 256 MB ram och varje gång spelet laddade gick jag o polarn o spelade en omgång pingis. Tog över 5 minuter att ladda ändå spelade man det förbannade spelet

Medlem

Riktigt trevlig nyhet, även om jag inte lagt märke till alla dessa buggar som folk snackar om. Laddningstiderna översteg aldrig 1 minut när jag köpte det på releasen.

Medlem

Får man se en vampyr döda en civil person i detta spel?
Spelar man som vampyr?

I så fall *djupt andetag* Moralpaniiiiiiiiik! Hur kan de släppa spel med sådant innehåll? Moralen? Tänk på barnen!

Nåväl, förlåt, kunde inte avstå efter MW2 "nyheten".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bloodlines är fortfarande ett mycket bra spel. Dessa patchar har piffat upp spelet rejält.

Medlem

Blev överlycklig för nån vecka sen när man kollade upp fan-patcharna igen och upptäckte att spelet nu var spelbart med mer än 3gb ram.

Malkavians är bäst.


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Kul! Inte så mycket länkar i inlägget. Men jag gissar på att patchen kommer dyka upp i detta forumet när den är klar http://forumplanet.gamespy.com/bloodlines_tech_support/b50391...

Medlem

Yay Grymt spel som jag verkligen uppmanar alla som är intresserade av WRPGs, på ett eller annat sätt!

Medlem

Fantastiskt bra spel! Sluten är ju så jävla klockrena, nu blir det fan till att ominstallera det!

Medlem

Går det att få till ett någorlunda bra widescreen-läge? Har minne av att jag försökte fixa det för ett tag sedan men det slutade med gränssnittet blev utsträck och jobbigt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Så otroligt grymt spel. Bättre atmosfär får man leta efter.

Medlem

damn lever det där än!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Hmm, blir nog till att installera det igen. Har ju trots allt aldrig klarat det.

Medlem

Även om jag numera slås av intrycket att det är hemskt fult, som ju äldre spel tenderar att bli vid jämförelse med dagens motsvarigheter, så är det lika underhållande som när jag skaffade det. Att datorn är en 5-6 gånger så bra som den var då gör ju inte saken sämre. Får hoppas att det blir något riktigt trevligt i uppdateringen.

Medlem

Kommer ihåg uppdraget när man var i ett spökhus. Sjukt läskigt!

Medlem
Skrivet av Kresko:

Kommer ihåg uppdraget när man var i ett spökhus. Sjukt läskigt!

Ja, det jäkla hotellet framkallar mer än en rysning.

Medlem
Skrivet av ThomasT:
Skrivet av Kresko:

Kommer ihåg uppdraget när man var i ett spökhus. Sjukt läskigt!

Ja, det jäkla hotellet framkallar mer än en rysning.

Första gången var det riktigt läskigt. Den känslan försvann dock när man upptäckte att det gick att springa genom banan utan att ta skada av någonting.

Medlem

Jag får rysningar varje gång och då har jag sprungit genom det ett tjugotal gånger.

Inaktiv

Går det ens att köpa längre? Lite sugen på att testa.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Går det ens att köpa längre? Lite sugen på att testa.

Det finns på Steam för drygt 20€. Kunde inte bli mer värt.

Medlem

Gick det inte rykten om att white wolf höll på med ett WOD mmo?

Inaktiv
Skrivet av kebbe:
Skrivet av zaphiren:

Går det ens att köpa längre? Lite sugen på att testa.

Det finns på Steam för drygt 20?. Kunde inte bli mer värt.

Ja det var ju inte mycket att orda om. Blir ett köp sen när tid finns. 8)


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Hade gärna köpt spelet, men har aldrig sett med REA på steam.

De har haft Halloween rea flera gånger, $10 typ vilket är grymt med tanke på hur bra spelet är (trots buggar etc).

12
Skriv svar