EA varnar för Bad Company 2-sajter

Robot
Medlem
EA varnar för Bad Company 2-sajter

men lol snälla går folk fortfarande på sånt idag

Inaktiv

Hehe, jo dom gör ju det. Av samma anledning finns det telefonförsäljare som lyckas sälja lysrör till vanliga svenssons. .)

Medlem

Folk går på väldigt mycket om erbjudandet bara är bra nog. Sen har den genomsnittlige spelaren blivit mindre och mindre tekniskt bevandrad genom åren och ser kanske inte lika tydligt när en sida verkar fejkad.

/ LordDaimos

Medlem

"Vanliga svensson" är den största marknaden för spel, så jag tycker inte ni ska känna er så viktiga. Lite mer till ämnet tycker jag hemskt synd om de människor som blivit drabbade. Oftast är de här sajterna oerhört välgjorda och är du yngre, inte på sin vakt eller inte så van internet användare är det lätt att man fastnar i de här fällorna.

Inaktiv

Misstänker CoD fanboys jag menar varför är inte MW2 drabbat av detta.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Misstänker CoD fanboys jag menar varför är inte MW2 drabbat av detta.

<skämt>
CoD fanboys blev arga när de fick reda på att BF: BC2 skulle få dedikerade servrar vid release så nu vill de hämnas genom att skicka ut Trojaner till alla!
</skämt>

Förstår verkligen inte varför människor fortfarande går på det gamla tricket. Man ska ALLTID kolla runt lite innan man skriver in sina uppgifter.

Inaktiv

Någon som vet vad dessa fejksidor frågar efter? Eller om man måste ladda ner något?

Medlem

Lol att dem går på sånt ... betan kmr inte på ett tag ändå :S

Medlem

Welcome to teh interwebs


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Misstänker CoD fanboys jag menar varför är inte MW2 drabbat av detta.

Kanske för att MW2 sa att de aldrig skulle ha en beta.

Medlem
Skrivet av gike:
Skrivet av lvitriol:

Misstänker CoD fanboys jag menar varför är inte MW2 drabbat av detta.

Kanske för att MW2 sa att de aldrig skulle ha en beta.

kanske för att folk inte vill spela beta till ett spel utan dedikerade servrar

Medlem

lol, ded server fanboys i farten.... ^^
Vi får se försäljningssiffrorna på MW2 senare, enligt ER skulle det alltså bara sälja på konsol, tror nog de kommer sälja massor till pc ändå... Även om beslutet ang. ded.servers solklart är dumt...
Ded.server spelarna är inte så viktiga som de vill tro... Spelet kommer sälja sketbra ändå...

1
Skriv svar