Perk- och Killstreak-listor från Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Perk- och Killstreak-listor från Modern Warfare 2

Sköna perks och kill streak grejer, men tyvärr oanvändbara i nuläget.

Inaktiv

Dött spel för oss med PC. Kommer aldrig köpa det innan dom fixat dedikerade servers till det. Dj*vla konsol port.

Medlem

25 killstreak för en nuke, jomenvisst, kommer ju aldrig hända mig


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

tactical nuke, ge mig nu

Medlem
Skrivet av MiLeS:

25 killstreak för en nuke, jomenvisst, kommer ju aldrig hända mig

Och om man väl lyckas med det så ska du se man är död innan man hinner använda den

/ LordDaimos

Medlem

hahahaha årets skönaste killstreaks ju...shieet..jag vill använda tactical nuke nu nu nu nu

Medlem

Är det bara jag som tycker att man får alldeles för mycket killstreak-bonusar? Om listan stämmer givetvis.

Medlem

Argh. Jobbigt att sleight of hand ska ge siktes-bonusen också; ogillar den perken! Ogillar även att ninja ev ger en dead silence också... bleh.

Medlem

Kommer säkert bli mest snipers som använder tactical nuke och de som har tur med airstrike.

Medlem

Finns ju video på youtube om den inte tagit borts på någon som använder tactical nuke ( spelet har ju leakats till 360 redan) och tydligen så dödar den allt och avslutar rundan helt.

Medlem

Nuke kommer att förstöra hela spelet...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag hoppas ju verkligen det finns några valmöjligheter för public spel och klanspel utan killstreak pisset. Annars är det ju så jävla casual noobförklarat spel så det inte e sant, ungefär som l4d.

99% idioter

Inaktiv

ok nuken verkar lite rolig iaf, men vad är meningen med ha EMP då!?

Medlem

EMP kanske slår ut fiendens tech. De förlorar UAV, helikoptrar (kanske ac-130). Kanske även sånt som den enskilde soldaten bär runt på såsom radar ("minimap"), heartbeat sensor osv.

Vi kan bara spekulera. Och listan är inte ens hundraprocentig.

Tror inte nuke förstör spelet förövrigt, alldeles för svår att få. Och man måste välja den, och således offra en annan KS.

Medlem
Skrivet av rednalexia:

ok nuken verkar lite rolig iaf, men vad är meningen med ha EMP då!?

Det steker väl förmodligen fiendens radar/uav.
Jag tycker det verkar finnas för många killstreak-bonusar. Jag har kommit upp i 19 i COD4, och här verkar de ge fler, t.ex AC-130 vilket låter som något som ger en hel del kills extra.

Är inte direkt jättenöjd med perks heller men... det kanske inte gör något, eftersom jag inte tänker betala för spelet. Jag väntar på att vakna upp ur en dröm och inse att de inte alls har förstört det såpass mycket som det verkar

Edit : Ber om ursäkt ifall jag skriver rörigt. Nattskift... mot sängen!

Medlem

Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.

För övrigt tror jag nuken blir riktigt bra. 25kills är en otrolig killstreak så när den väl dyker upp blir nog nuken mer eller mindre bara en rolig detalj än att de faktiskt påverkar spelet. För om någon når 25kills är de andra spelarna inte värda att spela längre om du frågar mig...

Medlem

Tactical Nuke ger "Overkill" en helt ny innebörd!

Jag kan bara lägga till detta jag tecknade för ungefär 1-2 månader sedan!

Fast där är det ett fel, 15 killstreak då det skall vara 25!

http://img688.imageshack.us/img688/6420/15thkillstreak.jpg

Och 25 killstreak kommer jag få ofta! Det kan jag lova! Nu vill jag ha detta spelet till min PC! SLÄPP DET!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

tactical nuke mmm

Medlem
Skrivet av Xarvaz:

Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.

Snälla sluta tro att p2p kommer stoppa piratkopiering, snälla sluta blint tro på allt IW säger.
Snälla sluta tro att DEDIKERADE SERVERAR inte är viktigt på PC!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Väntar utan fördomar med spänning.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Lär väl bli snipers som campar någonstans som får släppa nukes i motståndarnas spawn.

Hur som helst hoppas jag alla bojkottar detta spel tillsvidare.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

KlosterKatten har rätt.

Men tänker fortf köpa. Inget kan stoppa mig!
SP SP SP SP!

Medlem

Skönt att man bara kan ha 3 killstreaksrewards i taget! Annars skulle det blivit löjligt...

Medlem
Skrivet av Xarvaz:

Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.

Slår vad om att du inte spelar spel på PC.

Inaktiv

urrggghhhh, att MW2 ska ha så mycket publicitet att man måste till och med posta en lista på kill streaks. Tappar intresset för MW2 för varje update.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:

urrggghhhh, att MW2 ska ha så mycket publicitet att man måste till och med posta en lista på kill streaks. Tappar intresset för MW2 för varje update.

tror du att IW vill detta, i så fall, fel, detta är läckt information från de som har spelet, dvs pirater...


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Saftigt , längtar.

Inaktiv
Skrivet av Xarvaz:

Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.

För övrigt tror jag nuken blir riktigt bra. 25kills är en otrolig killstreak så när den väl dyker upp blir nog nuken mer eller mindre bara en rolig detalj än att de faktiskt påverkar spelet. För om någon når 25kills är de andra spelarna inte värda att spela längre om du frågar mig...

I CoD 2 sitter det riktiga nötare som brukar ha rejäla kilstreaks i public.

Sen dedikerad server är tamejfan ett måste för såna här spel.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Allt som har med killstreaks att göra ska bort. Det enda som ska vara kvar är väl UAV.

123
Skriv svar