Ny film från Just Cause 2

Robot
Medlem
Ny film från Just Cause 2

Ser ut som att de har återanvänt en hel del animationer, både på gott och ont skulle jag vilja säga.

Medlem

Detta spel ser ju riktigt nice ut, kommer ju även till PS3...kanske detta blir ett givet köp nästa år!?


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Men va fan, rösten låter ju bara löjlig. Kunde dom inte hyrt nån amerikan ist...

Medlem

ser spännande ut

Inaktiv

Stör mig faktiskt också på den där rösten, den måste bytas ut innan release! Men annars skulle jag vilja att ni frågar vad som kommer göras för att inte detta spel inte ska få samma känsla som förra spelet, som jag inte orkade spela mer än ett par timmar.

Medlem

Oj va pubertalt...

=NFT=Avalanche Säg mig, känner du dig smått indoktrinerad...?

Inaktiv

Nääääääääää!!
Jag håller mig till ANNO 1404.Jag älskarrrrrrrrrrrr det spelet.

Medlem
Skrivet av pc-fantast:

Nääääääääää!!
Jag håller mig till ANNO 1404.Jag älskarrrrrrrrrrrr det spelet.

Haha... har själv redan förlorat en del nattsömn pga 1404 trots att jag bara haft spelet några dagar. Tiden verkligen flyger när man pysslar med sitt imperium.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad är det här? Måste jag se på en trailer för att få se på en trailer?

Medlem

Håller med föregående. Vad är det för röst? Låter extremt fånig. Spelet verkar vara nån parodi oxo. Så överdrivet så man sitter och garvar.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Fälla ut fallskärmen, skjuta ut en wire, spränga något, fallskärm, wire, explosion - Repeat.

*gäsp*

Medlem

Vid 1:17 låter det precis som att han skriker: Ahh skit sammaaaaaa!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Ännu en bra trailer på Just Cause 2 :D, vill fan ha det!

1
Skriv svar