Veckans snackisar

Medlem
Veckans snackisar

Oooh! Vilken dag lägger ni ut recensionen av Dragon Age? Senast onsdag, hoppas jag.

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Det ryktas om tisdag


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Det ryktas om tisdag

Toppen! Tack.

Medlem

Amagad. Ge mig dragon age nuau!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Roligaste tråden var ju överlägset den om MW2's screenshots. Totalt urspårad, bara massa snack om bajsmackor, esport och bildbevis på vem som är snyggast. Sjukt kul läsning.

Inaktiv

Får hoppas FZ kommer med en recension av Torchlight också.

Medlem
Skrivet av Buio:

Får hoppas FZ kommer med en recension av Torchlight också.

Torchlight får 3 egensnickrade loggor av 5 möjliga. Det är ett väldigt roligt tidsfördriv i väntan på andra stora spel, men avsaknaden av multiplayer gör sitt betygsättningen.

Spelet har en vacker om än lite enklare grafik (påminner faktiskt om Diablo III), och ett magnifikt ljud. Tre olika klasser känns lite fjuttigt men faktum är att det tar tid att testa alla då samtliga har 3 olika intriktningar, precis som i Diablo II. I övrigt är det faktiskt exakt samma snabbknappar som i Diablo II, "alt" visar vad som ligger på marken, osv. Man plockar upp quests, springer ner i grottan och börjar röjja. Här är det mer likt Diablo I då det bara i princip är en stor jättegrotta man kommer längre och längre ned i ju längre in i spelet man kommer. Som tur är ändras utstyrsen på grottan ofta så det inte känns som man traskar runt i samma grotta hela tiden, som i övrigt är random genererade :). Hinner inte skriva mer nu men hoppas du fick iaf en liten bild av det i väntan på FZ's recension :).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Det finns ett demo för Torchlight på Steam så man behöver inte förlita sig på recensioner om man vill veta hur det är.

För övrigt så 360 versionen av Modern Warfare 2 läckt och de säger att PC-spelare är de värsta piraterna :P. Apropå 360 pirater så bannade Microsoft ett gäng xbox live-piratkonton under Halloween.

Inaktiv

Jag har redan köpt spelet på Steam och älskar det, så ser gärna en recension för att andra ska kunna upptäcka spelet.

Själv saknar jag inte multiplayer speciellt mycket. Eftersom jag visste om att spelet inte skulle ha det sen första gången jag såg det, så har jag aldrig haft förväntningen att det skulle ha det heller.

Metacritic har 5 recensioner uppe just nu:
http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/torchlight

Medlem

Tekken 6 rescension borde väl komma snart också ?
Det är ju ett rätt så efterlängtat spel som släpptes häromdagen.

Inaktiv

COD 6 är fett bra

Medlem
Skrivet av dosman:

Det finns ett demo för Torchlight på Steam så man behöver inte förlita sig på recensioner om man vill veta hur det är.

För övrigt så 360 versionen av Modern Warfare 2 läckt och de säger att PC-spelare är de värsta piraterna :P. Apropå 360 pirater så bannade Microsoft ett gäng xbox live-piratkonton under Halloween.

Likadant som när Dragon Rising släpptes. X-box piraterna var först.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar