Utvecklarsnack om Bayonetta

Robot
Medlem
Utvecklarsnack om Bayonetta

Sarah Palin?!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Tilläggas bör att det var Xbox 360-versionen som fick full pott. PS3-versionen fick "bara" 38/40 har jag för mig, och anledningen var att den senare versionen drogs med vissa tekniska problem.

Inaktiv

Verkar som det kan bli det bästa spelet i den genren, i alla fall om Famitsus betyg är någotsånär korrekt. Ett spel att hålla ögonen på om man gillar DMC-serien. Gillar Famitsus metod att låta fyra recensera och sen slå samman betyget. Kräver dock lite mer resurser.

Medlem

Säga vad man vill om spelet men Bayonetta alltså karaktären har vidrig design.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

bästa spelet i genren?!?..tvivlar..se den här preview videon o skratta lite ^^ http://angryjoeshow.com/?p=5923

kommer bli ett spel i mängden..inte sticker ut o kickar ass...easy mode genom hela spelet kommer det tydligen va som är tråkigt...tar slut snabbt kan man bara gissa på

Så gillar du pixel boobs o "nekked" så kan det va ett spel för dig..riktar sig till 15 och neråt i ålder verkar det som vad jag sett o läst


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Till och med om man går in för att göra en sexig huvudrollsinnehavare, så måste väl det vekaste med spelet vara hennes look.

Inaktiv
Skrivet av MrSandman:

bästa spelet i genren?!?..tvivlar..se den här preview videon o skratta lite ^^

Jag refererade till Famitsus recension som gav spelet toppbetyg, och de brukar vara rätt hårda på spel. Det är förstås ingen garanti, men det är en bra indikation.

Skrivet av Hardboiled15:

Säga vad man vill om spelet men Bayonetta alltså karaktären har vidrig design.

Instämmer helt.
Men Jappsarna gillar det antar jag.

Medlem

Hon är en häxa, hon ska inte vara snygg.

Medlem

Jag förstår inte vad folk har emot hennes design? Jag älskar den, för att inte säga att jag älskar hennes attityd. Om de vill designa henne som sexig, fet, anorexismal, plattbröstad eller vad som helst är helt upp till dem. Själv gillar jag attityden de har till spelet och designen. Seriöst, jag tar lätt Bayonetta före Dante. Varför? För att hon anspelar på sex på ett så fritt sätt att jag riktigt ler inombords. Jag tänder inte på det men det finns en slags frihet och skojfriskhet med det som gör att jag inte kan annat än just le. Att skadeskjuta änglar låter inte helt fel det heller ^^ .

MrSandman, jag kollade in länken till den preview du hänvisade till. Skulle väl knappast säga att jag tar hans ord på allvar. Attityden han har känns närmare Yahtzee än FZ.

Jag måste ju dock säga att jag är lite biased här, har hypat mig själv för detta spelet sen dag ett. Hoppas det blir skitbra i alla fall, hoppas Famitsu hade rätt.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar