Robot
DJ Hero

Du har rockat med gitarr, hamrat på trummorna och nu är det dags att börja jonglera med skivor i DJ Hero. Vi tror att du kommer att tycka om det.

#guitar-hero, #harmonix, #redoctane, #guitar-hero-5


Medlem
FZ recenserar DJ Hero

Det är roligt hur DJ Hero, som dom flesta pratat skit om, hur töntiga videos det varit, hur lamt det måste vara etc. Sen nu när det kommit hyllar alla spelet som den nya kungen inom musikspel-med-plast-tillbehör.

Medlem

De töntiga videorna kanske var ett PR-trick, för töntiga var de ju absolut. All PR är ju bra PR om bara slutprodukten blir bra.

Inaktiv

har testat de och de är riktigt kul faktiskt bra betygsättning


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem

Verkar ju grymt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har testat det jag också :D. Tycker det var riktigt svårt jämfört med t.e.x GH.

Medlem

Det här var en surprise indeed.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Kul att något som folk haft många fördomar mot lyckas och slår flera på näsan!

Medlem

Tycker fortfarande att det verkar fånigt, beror nog på att jag inte gillar den sortens musik som finns med, alls


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Jag skämms över att jag oxå tyckte att spelet bara mjölkade GH-konceptet men tji där fick jag, spelade det igår och det var sjukt kul! Detta spel (-serie?) kommer gå till historien som den mest underskattade!

Medlem

Skulle vilja ha spelet, men en tusenlapp är för dyrt så jag väntar ett par månader. Kanske ligger på ett rimmligt pris till sommaren


signatur

Game long and prosper

Medlem

Blir nog ett köp jo,
Guitar hero och Rockband är inget för mig,
jag vill vara en cool DJ.

Medlem
Medlem

Känns så jävla utdaterat tycker jag.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Blir att inhandla på måndag eller tisdag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Jag orkar inte!

Visst, det kanske är bra men jag är bara trött på hela GH stilen.
Dessutom är det dyrt

Medlem
Skrivet av Anabelle:

Jag orkar inte!

Visst, det kanske är bra men jag är bara trött på hela GH stilen.
Dessutom är det dyrt

Om man är trött på GH stilen då borde ju DJ stilen passa bättre,
det är ju ändå stor skillnad att banka på en gitarr än att vara en DJ.
Och det är ju helt annan musik, så det är inte precis likt GH.
Och dyrt vet jag inte, GH är väl minst lika dyrt.

Kan nog bli en riktigt kul helg då nästa helg, inköp av DJ Hero och så har man funderat ett tag på Singstar och kanske Eye pet och Buzz då.. blir nog billigt.. lol.

ska iaf bli riktigt skönt att ta ett brejk från allt skjutande och hoppande ett tag.

Medlem

Säger bara skitkul!
Perfekt om man ska ha fest, mera passande musik...
Har bara lirat någon timme på medium, men är helt såld.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Inaktiv

loled


signatur

a"C"RED -

Medlem

Vid en första tanke så tänker man, oh shit. Ska dem mjölka det ?-Hero märket också men när man läser recensionen så låter det ju inte så dumt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av Mr.Waterboy:

Vid en första tanke så tänker man, oh shit. Ska dem mjölka det ?-Hero märket också men när man läser recensionen så låter det ju inte så dumt.

"Man" gör alltså det? Själv tyckte jag så och tycker fortfarande att det är tråkigt (ja, jag har testat).


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Funderar på att köpa det men tror det inte är pris värt

Medlem

Var inne förra veckan på våran lokala spelbutik och fick till min förvåning se att de hade fått in några kartonger dj hero men tyckte inte det riktigt var värt 1300 pjucks så brydde mig inte så mycket om det... men sen på lördagen, efter jag kikat lite mer videos blev jag sjukt sugen så kollade upp lite på prisjakt o då visade det sig att onoff endast tog 999 i affären och att det fanns i lager i stan så stack det och impulsköpte det :3

Måste säga att jag nänstan fick känslan man fick efter man spelat Guiar Hero de första gångerna. Klockrent "plastleksaksmusikspel" som även fast det lär vara enspelar spel ett bra tag (lär inte vara så att man köper två plattor direkt) så äre en lika schyst festhöjare som Guitar Hero är!

Musiken är ju liksom dance/house-mixar så är det inget för dig kanske du inte gillar liret pga det men har man lite gammalt discoblod i sig från 90-talet (även fast det kanske inte är så gamla låtar med i spelet) kommer du älska att sitta o snurra på denna lilla plastleksak :3


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

1
Skriv svar