Red Dead Redemption plåtat

Robot
Medlem
Red Dead Redemption plåtat

Gråter blod, inte till PC?!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Call of Juarez med en blandning GUN?

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Gråter blod, inte till PC?!

Håller med dig! fan va surt!:down:

Medlem
Skrivet av BADBOY-66:
Skrivet av MadMartigaN:

Gråter blod, inte till PC?!

Håller med dig! fan va surt!:down:

Din avatar passar dock


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

gtavästern?

jag hoppas verkligen att är mycket free roam i spelet, att man kan lira även om man klarat ut det osv.
jag hade stora förhoppningar när GUN kom och dom dog ju nästan direkt, hoppas detta är värdigare!

Medlem

Kommer troligen att bli skit.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av BADBOY-66:
Skrivet av MadMartigaN:

Gråter blod, inte till PC?!

Håller med dig! fan va surt!:down:

Din avatar passar dock

HA HA! hehe Tack;)

Medlem

äsch då finns ju call of juarez, som säkert är mycket bättre.

Medlem

Älskade det första till min första Xbox. hoppas uppföljaren är ännu bättre till xbox 360

Medlem

Samma killar som gör GTA-spelen va? Plus att detta spel har en ny version av "Euphoria".

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kommer troligen att bli skit.

Du måste vara den mest negativa personen jag har stött på, baserat på de kommenterar jag sett dig spruta ur dig här på forumet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Längtat efter detta spelet sen länge. Finns en del gött att läsa på ign, bland annat en flera sidor lång artikel med intervjuer och grejjer. Lär bli året spel när det kommer. Efter besvikelsen Gun har man ju suktat efter western. Call of Juarez-spelen var ju hur grymma som helst.

evh
Medlem

Red Dead Redemption is a Western epic, set at the turn of the 20th century when the lawless and chaotic badlands began to give way to the expanding reach of government and the spread of the Industrial Age. The story of former outlaw, John Marston, Red Dead Redemption takes players on a great adventure across the American frontier.

Utilizing Rockstar's proprietary Rockstar Advanced Game Engine (RAGE), Red Dead Redemption features an open-world environment for players to explore, including frontier towns, rolling prairies teaming with wildlife, and perilous mountain passes - each packed with an endless flow of varied distractions. Along the way, players will experience the heat of gunfights and battles, meet a host of unique characters, struggle against the harshness of one of the world's last remaining wildernesses, and ultimately pick their own precarious path through an epic story about the death of the Wild West and the gunslingers that inhabited it.

[http://www.rockstargames.com/games#/game:1]

Underbart


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av kebbe:

Kommer troligen att bli skit.

Du måste vara den mest negativa personen jag har stött på, baserat på de kommenterar jag sett dig spruta ur dig här på forumet.

Har man kebbes inställning till spel blir man aldrig besviken, bara positivt överraskad om det visar sig att spelet blir bra.

Själv tror jag att det här kan bli en speldröm som går i uppfyllelse, open world-western ::dreggel::

Medlem

Nice


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

Medlem

Rockstar har aldrig misslyckats med något spel. Även om vissa har haft större brister än andra så har kvalitén hållits på topp. Detta kommer bli riktigt bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av najtrows:

gtavästern?

jag hoppas verkligen att är mycket free roam i spelet, att man kan lira även om man klarat ut det osv.
jag hade stora förhoppningar när GUN kom och dom dog ju nästan direkt, hoppas detta är värdigare!

Hur intressant kan free-roam vara i en tid då en stad är ett tjog skjul mitt i en öken?

Skrivet av SWEBarb:

äsch då finns ju call of juarez, som säkert är mycket bättre.

Men det har vi ju redan lirat


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tror detta kommer bli epic. Men det westernspelet som är bäst och kommer föralltid att vara det är Outlaws.

Medlem

Synd att det inte kommer på PC dock Well, kanske får inhandla ett 360 tro?

1
Skriv svar