Command & Conquer 4-beta i november?

Robot
Medlem
Command & Conquer 4-beta i november?

Snacka om att trycka ut titlar som är underutvecklade och ren skit. Ta minst ett år till med att utveckla något hyfsat istället för skit. Ett välutvecklat spel köps! Detta förtjänar att bli nedladdat av pirater. Undra när folk ska lära sig att PC spel tar ett tag att göra och inte bara något man drar ihop på något år... Balansering av units under en beta period? funkar inte.

Medlem

Och dessa insiktsfulla uttalanden baserar du på..?

Medlem

Håller med till Baloba. C&C titlarna släpps ju alldeles för snabbt. Under ungefär den period som vanliga utvecklare lyckas släppa ett spel så släpper de tre C&C-spel och två expansioner.

Har inget intresse alls för detta spel. De borde bytt motor, gjort massa ändringar i speldesignen och tagit tid på sig att putsa och balansera. Då hade detta kanske varit intressant.

Medlem

Vad vet ni om hur länge detta spel varit under utveckling? Det är faktiskt fullt möjligt för en spelstudio med hundratals anställda att jobba med flera spel samtidigt.

Inaktiv

Släpp DLC till Generals så blir jag nöjd! Generals är det bästa spelet i serien.

Medlem

Har Premier Edition så jag kommer få vara med att leka med betan

Skapade en liten tråd på C&C forumen: http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/24528.p...

Medlem
Skrivet av MrStalker:

Och dessa insiktsfulla uttalanden baserar du på..?

Tidigare c&c titlar kanske? Jämför dessutom med hur Blizzard jobbar så är det en jävla skillnad

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Tidigare c&c titlar kanske? Jämför dessutom med hur Blizzard jobbar så är det en jävla skillnad

Då har väl vi spelat olika versioner för de jag har spelat har varit bra. Kanske inte perfekta, men långt ifrån skit. Kanske C&C inte passar dig helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Har Premier Edition så jag kommer få vara med att leka med betan

Skapade en liten tråd på C&C forumen: http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/24528.p...

Har både Premier Edition och gissade rätt på Tiberian Twilight så det blir två nycklar till mig 8)

Medlem
Skrivet av MrStalker:

Har både Premier Edition och gissade rätt på Tiberian Twilight så det blir två nycklar till mig 8)

Vill ha!

För övrigt anser jag att Tiberian Twilight är ett mycket sopigt namn - Tiberian Age skulle låtit mycket snyggare i mina öron... nåja...

Medlem

nej Tiberian Twilight mycket bättre.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Kom igen!

Twilight är ett av de mest överanvända och söndertjatade namn på länge...!

Medlem

Hm... blev så besviken på C&C3 att jag håller mig lätt skeptisk till detta. Använder de fortfarande SAGE?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Japp. (EDIT: eller egentligen en uppdaterad version av SAGE kallad RNA... dock samma motor i grunden)

Men SAGE ser superbra ut tycker jag

C&C3 är ett av de snyggaste spel jag någonsin spelat, designmässigt

Dock lämnade gameplayet mycket övrigt att önska, ja.

1
Skriv svar