Fira Halloween i Team Fortress 2

Robot
Medlem
Fira Halloween i Team Fortress 2

Trevligt med moddar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Valve hade en sjysst kampanj på spelet i går kväll mellan 9 och 11. Då kostade spelet 25kr.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem

Som vanligt är Valve inte sena med moddar/patchar till TF2 istället för L4D eller båda.

Medlem
Skrivet av Orio:

Som vanligt är Valve inte sena med moddar/patchar till TF2 istället för L4D eller båda.

Fast sedan är ju TF2 ett bra spel till skillnad från L4D.

BME
Medlem

tagit hatten och scared stiff hittils.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Orio:

Som vanligt är Valve inte sena med moddar/patchar till TF2 istället för L4D eller båda.

Fast sedan är ju TF2 ett bra spel till skillnad från L4D.

Går o diskutera...

Medlem

Tog nyss hatten


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Hur länge håller detta på tros? Det går väl fortf att få shitet efter halloween?

Medlem

Rolig ny bana och lite annat smått å gott, det blev många timmar skoj med vännerna!

BME
Medlem

De hade 2,5 euro priset igår natt också, iaf mellan 2 och 3, så ni som inte har kolla ikväll/natt, om de gör om det så lär ju detta bli sista gången. Köpte spelet till min svåger for the hell of it, verkade som om man var tvungen att gifta det till någon på direkten men alla jag kände hade det typ.

Kändes som om att jag skulle slänga 170kr i sjön om jag inte köpte det när det var så billigt, även fast jag inte hade någon vettig att ge det till.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Älskar verkligen temat och Halloween-banan. Det übersöta spöket tillför dessutom en del spelglädje. Tråkigt att allt försvinner efter den 2a november. Nåja, de flesta achievments som tillkom är iallafall tagna.

Medlem

ifall någon vill köra achievements med mig på ett lätt sätt, skicka ett Pm till mig med ditt steam acc name


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

Fina hösterbjudande faktiskt. Lyckades köpa spelet för 25 kronor


signatur

snestreck woicer

Medlem

Sådärja! Nu var alla Halloween-achievments tagna. Det kanske tog längre tid än för många andra, men jag kan iallafall vara glad över att ha tagit dem utan att tigga om eller ta emot hjälp.

1
Skriv svar